کد خبر: 933303
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
گفت وگوی "جوان انلاین" با سرمربی تیم پیام مشهد در هفته پنجم لیگ والیبال
هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که لیگ والیبال با عبور از هفته های ابتدایی جذاب تر از گذشته پیگیری می شود و تیم های صدر جدولی به دنیال حفظ جایگاه خود هستند. در این بین تنها نماینده مشهد که هفته گذشته توانست در یک بازی زیبا و نزدیک شهرداری تبریز را ۳ بر ۲ شکست دهد امروز میزبان تیم شهروند اراک است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که لیگ والیبال با عبور از هفته های ابتدایی جذاب تر از گذشته پیگیری می شود و تیم های صدر جدولی به دنیال حفظ جایگاه خود هستند. در این بین تنها نماینده مشهد که هفته گذشته توانست در یک بازی زیبا و نزدیک شهرداری تبریز را ۳ بر ۲ شکست دهد امروز میزبان تیم شهروند اراک است.

جبار قوچان تژاد مربی تیم پیام مشهد د گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره بازی امروز گفت: بازی سختی برابر تیم شهروند اراک خواهیم داشت. با توجه به اینکه این تیم هنوز در بیرون از خانه نتوانسته پیروزی را کسب کند قطعا دربازی امروز برای برد پا به میدان خواهد گذاشت. آنچه همواره به بازیکنان گفتم ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و اجازه نمی دهیم امروز با وجود میزبانی ۳ امتیاز بازی را از دست بدهیم. شهروند اراک با یک برد و دو شکست در دیدارهای قبلی، برای کسب سومین برد خود در لیگ برتر تلاش می کند تا اولین برد خارج از خانه را کسب کند.

وی در ادامه افزود: تیم پیام مشهد در چند بازی اخیر خود با حمایت هواداران توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و در آخرین مسابقه خود که هفته گذشته انجام شد توانستیم تیم خوب شهرداری تبریز را در یک رالی سنگین شکست ۳ بر ۲ دهیم. ما در هفته دوم برابر شهرداری ورامین هم بازی بسیار دیدنی و جذابی را انجام دادیم و بازی به گیم پنجم کشیده شد و در نهایت توانستیم در ست پنجم به برتری برسیم و امتیاز شیرین را کسب کنبم. دربازی هفته سوم هم برابر اردکان در حالی که هر سه ست این مسابقه البته بسیار نزدیک و جذاب دنبال شد اما در نهایت پیام مشهد در خارج از خانه نتیجه را واگذار کرد.

مربی تیم پیام مشهد در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی براینکه آیا لژیونر شدن برخی ملی پوشان باعث شده سطح لیگ پایین بیاید اظهار داشت: نمی شود با قاطعیت گفت نه، اما به هر حال خوبی هایی دارد که به سود والیبال کشورمان است. بی شک نبود ملی پوشان در لیگ امسال از جذابیت بازی ها می کاهد اما باعث می شود تا جوانان زیادی ظهور و ورود کنند و همین باعث استعدادیابی و شکوفایی تیم ملی خواهد شد. برخی تیم ها دیگر پرستاره نیستند اما بازی ها همچنان با حساسیت بالایی برگزار می شود.

قوچان تژاد در خاتمه افزود: تیم پیام مشهد در دقایق پایانی بسته شد و قطعا با نواقصی روبرو است اما به هر حال ما همین که توانستیم چراغ والیبال را در مشهد روشن نگه داریم خوشحالیم. ما در واقع والیبال را در مشهد بعد از دو سال زنده کردیم و سعی داریم با تمام کمبود امکانات مان بهترین بازی ها را درلیگ انجام دهیم تا شرمنده مردم خوب مشهد نشویم. ما باید در بازی امروز برنده باشیم تا انشاله در بازی بعدی که خارج از خوانه بازی داریم با اعتماد به نفس بیشتری پا به میدان بگذاریم.

***

در دیگر دیدار ها پیکان که توانسته در تمامی دیدارهای خود پیروز شود به مصاف سایپا می رود .تیمی که در چهار دیدار ابتدایی دو برد و دو شکست در کارنامه خود دارد . این بازی در خانه والیبال برگزار خواهد شد.

در دمین دیدار شهرداری تبریز که هنوز موفق به کسب برد نشده ، میزبان خاتم اردکان است . خاتم اردکان یک شکست و سه پیروزی متوالی را در کارنامه این فصل خود ثبت کرده است.

شهرداری گنبد در ورزشگاه المپیک میزبان دورنای ارومیه است تیمی که سه برد  دارد و برای  صدرنشینی می جنگند.

شهرداری ورامین با شهرداری ارومیه مصاف می کند و در صورت پیروزی ،چهارمین برد فصل خود را جشن خواهد گرفت .این در حالی است که شهرداری ارومیه هنوز نتوانسته پیروزی را کسب کند

آخرین دیدار بین دو تیم عقاب نهاجا و کاله مازندران است. کاله هفته پیش در یک بازی سخت و سنگین برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید .در این هفته از مسابقات تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته از مسابقات استراحت خواهد داشت.

 

برنامه دیدارهای هفته پنجم

شهرداری تبریز – خاتم اردکان

سایپا تهران – پیکان تهران

پیام خراسان – شهروند اراک

شهرداری گنبد – دورنای ارومیه

شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین

عقاب نهاجا – کاله مازندران

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار