کد خبر: 933276
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا یک ظالم و ستمگر همیشگی برای ملت ایران است گفت: حرکت در راه خدا و مبارزه با استکبار پیام اصلی ۱۳ آبان است.
جوان آ‌نلاین: سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی امروز در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبارستیزی مردم مازندران در امامزاده یحیی (ع) ساری با اشاره به اینکه امروز روز دانش‌آموز است و در انقلاب اسلامی دانش‌آموزان همواره حماسه آفرین بودند اظهار داشت: امروز رهبری عظیم‌الشان جهان اسلام نیز با یاری دانش‌آموزان شهید همواره در مقابله با استکبار جهانی پایبند هستند.

وی افزود: در چهل سال اخیر تلاش‌هایی از سوی استکبار جهانی صورت گرفته تا جلوی ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار را بگیرند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روز سیزده آبان در واقع به این معنا است که مبارزه با ظلم، ستم، ظالم و قلدر در این روز بین مردم ایران متجلی شده است، تصریح کرد: استکبارستیزی در واقع ستیز با ظالم، ستمگر و قلدر بوده و بین آحاد جامعه این تفکر جا افتاده است.

جوانی با بیان اینکه مبارزه با ظلم، ستم، ظالم، زورگو و یاغی یک ارزش ذاتی دارد، افزود: از افتخارات ملت ایران بوده که در ۴۰ سال اخیر این ارزش ذاتی را حفظ کرده و به این ارزش خود در بین ملل آزاده جهان افتخار می‌کند.

وی با اعلام اینکه ایستادگی در مقابل زورگو و ظالم ارزش ذاتی دارد، گفت: اطاعت و فرمانبری از خداوند یکی از نشانه‌های آن در واقع ایستادگی در مقابل ظالم و زورگو است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از افتخارات ملت ایران بوده که روزی را در تقویم خود به استکبارستیزی دارند، تصریح کرد: آمریکا در ۴۰ سال اخیر همواره در مبارزه با ایران بوده و عقب‌نشینی نکرده است.

وی با بیان اینکه سیزده آبان یک عبارت پرمعنا بوده و معانی فراوانی دارد، گفت: حرکت در راه خدا، ایستادگی در برابر استکبار جهانی بخشی از خصوصیات سیزده آبان است.

جوانی با اعلام اینکه سیزده آبان نقطه آغاز حرکت‌های بزرگ در انقلاب بوده است و باید این روز به درستی برای دانش‌آموزان مدارس تبیین شود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها خاطرات تلخی از سیزده آبان‌های انقلاب اسلامی دارند و پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب همچنان دنبال توطئه، دسیسه و جنگ روانی علیه ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در ۴۰ سالگی انقلاب قصد دارد از طریق تحریم‌های گوناگون حماسه‌های بزرگی در مورد سیزده آبان را از ملت بگیرند، گفت: در گرامی‌داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سیزده آبان چهارمی را در انقلاب اسلامی برای آمریکایی‌ها ایجاد خواهیم کرد و در چهلمین سال پیروزی انقلاب جشن آن را در ۲۲ بهمن ۹۷ برگزار می‌کنیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار