کد خبر: 933264
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
سانداکار سنگین وزن تیم ملی ووشو گفت: به دلیل مبارزه خوبی که در جام‌جهانی انجام دادم خودم را بازنده‌ دیدار مقابل حریف چینی نمی‌دانم.
 
حمیدرضا قلی‌پور

جوان آنلاین: حمیدرضا قلی‌پور در خصوص نخستین قهرمانی تیم ملی ووشوی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ساندا که امسال به میزبانی چین برگزار شد، توضیح داد: خدا را شکر تیم ملی عملکرد خوبی داشت و توانستیم مدال‌هایی که در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ روسیه کسب کرده بودیم را بار دیگر تکرار و برای نخستین بار قهرمان جام‌جهانی ساندا شویم. 

او همچنن در خصوص کسب مدال نقره‌اش در این رقابت‌ها اظهار کرد: به شخصه برای حضور در این مسابقات از آمادگی بدنی و تکنیکی خوبی برخوردار بودم، از عملکردی که داشتم راضی هستم ولی به دلیل شرایط موجود در مسابقه نتوانستم به مدال طلا برسم. در راند اول بازی داورها باید بازی را به من می‌دادند اما اینطور نشد و در راند بعد هم حریف چینی چندین ضربه خطا زد که اگر همین خطاها را می‌گرفتند احتمال اینکه نتیجه بازی چیز دیگری باشد وجود داشت.

دارنده مدال نقره جام‌جهانی ساندا در پاسخ به این سوال که آیا دیگر سانداکاران سنگین وزن ایران می‌توانند برای سال‌های بعد مقابل این حریف چینی به موفقیت برسند؟ گفت: نمی‌توانم در این مورد نظر دهم اما یک تا دو سنگین وزن داریم که بد نیستند. با این حال باید مدنظر داشت که حریف چینی ۳۹ کیلو و ۲۰۰ گرم از من سنگین‌تر بود، ولی باز هم من خود را بازنده این دیدار نمی‌دانم و از عملکردی که داشتم راضی هستم و در ذهنم خودم را برنده این مسابقه می‌دانم.

او افزود: شاید اگر مانند دیدار قهرمانی جهان در روسیه می‌باختم خودم را بازنده می‌دانستم اما الان از خودم راضی هستم. برای قهرمانی جهان پیش رو آماده می‌شویم و نخستین تمرینم را نیز صبح امروز انجام دادم. 

حمیدرضا قلی‌پور با بیان اینکه از روی اجبار در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم به روی سکو رفته است، توضیح داد: به دلیل اینکه در رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم به مدال نقره رسیدم سهمیه این وزن را داشتم و نمی‌توانستم در وزن دیگری مبارزه کنم. به همین دلیل نتوانستم تغییر وزن بدهم و اگر رقابت‌های قهرمانی جهان بود در اوزان ۸۵ یا ۹۰ کیلوگرم به روی سکو می‌رفتم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار