کد خبر: 933258
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کمیته ملی المپیک با ارسال نامه رسمی به IOC اعلام کرد قانون منع به کار گیری بازنشسته ها یک قانون کلی در ایران است و تنها مختص ورزش نیست.
 
شاهرخ شهنازي

جوان آنلاین: شاهرخ شهنازی درباره مصوبات نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بیان کرد: پیش نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک در اختیار اعضای هیات اجرایی قرار گرفت و قرار شد اعضا پس از بررسی، نقطه نظرات خود را در جلسه بعدی هیات اجرایی اعلام کنند. در نهایت هم پس از جمع بندی نهایی، برای تایید به هیات دولت و مجمع ارسال می‌شود.

 دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که برای فدراسیون جهانی جودو و والیبال روشن شد که موضوع رفتن روسای فدراسیون های ایران به دلیل بازنشستگی بوده است و بحث برکناری مطرح نیست، تصریح کرد:  ioc به صورت شفاهی از ما در این مورد سوال کرده بود و ما هم به ioc نامه رسمی ارسال کردیم مبنی بر اینکه قانون منع به کار گیری بازنشسته‌ها را مجلس ایران تصویب کرده و یک قانون کلی و عمومی در کشور ایران است و  فقط مربوط به ورزش نیست بلکه در تمام دستگاه‌های دولتی اجرا می‌شود. مطلع شدیم ioc هم نیت دارد به تمام فدراسیون های جهانی اعلام کند که این قانون مصوبه مجلس ایران است و بحث برکناری روسای فدراسیون ها مطرح نیست.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار