کد خبر: 933135
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از ایجاد 3000 شغل در بخش کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهمن حسین‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی مسئولان استانی به ویژه استاندار اردبیل قرار است امسال 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شود که جهاد کشاورزی استان به تعهدات خود عمل کرده وو در بخش کشاورزی بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد کرده که تلاش بانیان بخش کشاورزی استان شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به این که در بخش کشاورزی استان سه هزار و 725 شغل ایجاد شده است گفت: این اشتغال توسط کمیته استانداری اردبیل رصد شد که صحت ایجاد این فرصت‌های شغلی مورد تائید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: از سه هزار و 725 شغلی که در بخش کشاورزی استان ایجاد شده بیش از 80 درصد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند که این یک امتیاز بزرگ است.

حسین‌زاده اظهار کرد: اردبیل ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد و باید برنامه‌ریزی هدفمند از این بخش برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: کشاورزان اردبیلی نقش اساسی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند و محصولاتی در استان تولید می‌شود که ظرفیت تامین نیازهای داخلی و صادرات را دارند و باید کشاورزان مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرد.

وی استفاده از فناوری‌های نوین به ویژه آبیاری را مهم برشمرد و گفت: دولت در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته و مسئولان نیز باید به این مهم توجه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: بخشی از مردم استان درآمدشان از بخش کشاورزی است و این امر برای ما حائز اهمیت است تا دغدغه و نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر