کد خبر: 933133
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
شاخص بورس تهران با توجه به رشد‌های قیمتی کامودیتی‌ها و معدنی‌ها توانست با رشد ۸۱.۲۳ واحدی به کار روزانه خود پایان دهد و در نهایت در رقم ۱۸۳ هزار و ۴۴۸ واحد تثبیت شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۸۱.۲۳ واحد رشد به ۱۸۳ هزار و ۴۴۸ واحد و ارزش روز بازار به ۶۹۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۳.۷۱ واحد رشد به ۵۳ هزار و ۴۳۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۸۰.۰۳ واحد کاهش به ۲۸ هزار و ۱۲۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۲۷.۰۷ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۸۵۳ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۲۶۴.۹۲ واحد کاهش به ۱۹۳ هزار و ۲۵۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۱۱.۴۱ واحد کاهش به ۱۳۶ هزار و ۲۵۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۹۲.۱۷ واحد افزایش به رقم ۳۶۰ هزار و ۸۲ واحد رسید.

نماد فارس، کگل، فملی، اخابر، جم، دعبید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۹.۹۱ واحد کاهش به رقم ۲۳۰۰۸.۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۸۷ هزار و ۵۵۴ واحد برگ سهم در قالب ۸۷۷ میلیون و ۸۹۴ هزار برگ به ارزش ۳۲۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار