کد خبر: 933068
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
رئیس سازمان پدافند غیرعامل:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که باید پرده از این سیاست‌های پنهان و آشکار دشمن برداشت، گفت: مثلت تروریسم به عربستان، امریکا و رژیم صهیونیستی برمی‌گردد و روز مبارزه با استکبار جهانی روز مبارزه با این مثلث است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که باید پرده از این سیاست‌های پنهان و آشکار دشمن برداشت، گفت: مثلت تروریسم به عربستان، امریکا و رژیم صهیونیستی برمی‌گردد و روز مبارزه با استکبار جهانی روز مبارزه با این مثلث است.
به گزارش فارس، سردار غلامرضا جلالی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: ۱۳ آبان به عنوان مقابله با استکبار جهانی با محوریت امریکا متمرکز و تعیین شده است و امریکا به عنوان مظهر تروریسم و واژه هم‌افزا و سینرژیک بین تروریسم هر جا که تروریسم است، اسم این کشور هم مطرح می‌شود.
جلالی با بیان اینکه در جهان امروز با مثلثی مواجهیم که سیاستگذار، هدایت‌کننده و خلق‌کننده آن از یک طرف و بهره‌بردار و به‌کارگیرنده تروریسم از طرف دیگر و پشتیبانی‌کننده مالی و تسلیحاتی از طرف دیگر است، گفت: این مثلث عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و امریکا است. امریکا مظهر تروریسم است و بخشی از سیاست‌های امریکا در همه جای دنیا با تروریسم گره خورده و در منطقه عراق و سوریه داعش را خلق، تسلیح و تجهیز و از آن حمایت سیاسی، تبلیغاتی و مالی کردند. وی افزود: امروز جای پای امریکایی‌ها در هدایت و حمایت از داعش دیده می‌شود و شاهدیم که هر جا داعش نیازمند کمکی است و هرجایی که نیاز این را دارد که فرمانده‌هانش جابه‌جا شوند با بالگرد‌های امریکایی منتقل و جابه‌جا می‌شوند و حتی در عملیاتی نهایی در سوریه آن‌ها هستند که دفاع و حمایت از تروریسم انجام می‌دهند. جلالی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که باید پرده از این سیاست‌های پنهان و آشکار دشمن برداشت، گفت: عربستان همواره تروریست‌پرور و تولیدکننده و پشتیبان تروریست بوده است. رژیم صهیونیستی هم در حوزه تروریسم اقدامات بسیاری انجام داده و ترور دانشمندان هسته‌ای‌مان و خیلی از ترور‌های دیگر را یادمان نمی‌رود. وی با تأکید بر اینکه مثلت تروریسم به عربستان، امریکا و رژیم صهیونیستی برمی‌گردد، تصریح کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی روز مبارزه با این مثلث است. وی با بیان اینکه امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با یک مبارزه آشکار با رژیم امریکا مواجه شده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات علیه ما ترکیبی از تهدیدات عملیات روانی برای به‌کارگیری رسانه علیه ما، ترکیبی از عملیات شناختی برای اثرگذاری از جنس محتوا بر ذهن مخاطب و مردم در راستای استراتژی جنگ اقتصادی برای بسیج، حرکت دادن و تحریک مردم به این حوزه از یک جهت و حوزه جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های کالایی و بانکی از جهتی دیگر و حوزه امنیت به عنوان ارزشمندترین سرمایه و دارایی تولید شده توسط جمهوری اسلامی در منطقه محور این تهدید ترکیبی را شکل می‌دهند.
جلالی در پایان با بیان اینکه ما تابستان داغ دشمن را برای آن‌ها به یک تابستان مأیوس‌کننده تبدیل کردیم، تصریح کرد: دشمن در این زمینه کاملاً شکست خورد و تمام تلاش‌های امریکایی‌ها و منافقین و اذناب آن‌ها در این مدت برای رسیدن به اهداف‌شان با شکست روبه‌رو شد و ان‌شاءالله ادامه این مبارزه را هم برای دشمن با شکست مواجه خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار