کد خبر: 933010
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
گفت و گوی «جوان آنلاین» با بازیگر سینما و تلویزیون درباره دور جدید تحریم‌ها علیه ایران
علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران فقط توانسته مردم ایران را همدل‌تر و متحدتر کند و ترامپ اگر بخواهد با زورگویی با مردم ایران پیش برود حتما شکست خواهد خورد.
سرویس فرهنگی «جوان آنلاین» - بهنام صدقی: علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص احیا تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا در روز ۱۳ آبان سال جاری به «جوان آنلاین» می‌گوید: «به نظر من به عنوان یک هنرمند، ما و کشورمان همیشه و از زمان ریاست جمهوری کارتر تا زمان سکانداری دونالد ترامپ بر مسند امور اجرایی کشور خونخوار و جهانخوار آمریکا تحریم بوده‌ایم.»

همیشه مقاومت کرده و پیروز شده‌ایم

سلیمانی می‌افزاید: «ما امروز نیز در تحریم آمریکایی‌ها بوده و سازمان‌ها و ارگان‌ها و برخی از اشخاص و چهره‌های مهم کشورمان نیز در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارد. اما نکته مهم اینجاست که ملت غیور ایران همیشه و در هر حال و حالتی مقاومت کرده و پیروز شده‌اند.»

نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب می‌کنیم

این هنرمند تصریح می‌کند: «شکی نیست که پس از ۱۳ آبان نیز تحریم شده و همچنان مقاومت می‌کنیم و نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب. پس دلیلی ندارد واهمه داشته باشیم و دست به تبلیغات منفی و ایجاد دلهره در جامعه بزنیم و از ترس اینکه دیگر هیچ چیز پیدا نمی‌کنیم و فلان چیز گران می‌شود و بهمان چیز دچار تغییر، دست به احتکار و انبار کردن مواد غذایی و... بزنیم.»

تحریم‌های آمریکا بر ما اثری نخواهد داشت

علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلوزیون در خاتمه تاکید می‌کند: «اگر ما نگاه به داخل داشته و به جوانان خودمان اعتماد داشته باشیم و کار را به دست کاردانان غیورمرد ایرانی بسپاریم، قطعا توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم و تحریم‌های آمریکا بر ما اثری نخواهد داشت. ما همیشه تحریم بوده‌ایم و در مقابل آمریکا پیروز. پس امروز هم مقاومت می‌کنیم و پیروز میدان هستیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار