کد خبر: 932999
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: امکان اینکه آمریکا بتواند با اعمال تحریم‌ها علیه ایران به اهداف اقتصادی‌اش برسد ضعیف است اما قطعا به اهداف سیاسی خود نخواهد رسید.
جوان آنلاین: آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: عده ای خیال می‌کنند اگر بتوانند پولی را غارت کنند و بدزدند فرصتی برای آنهاست؛ اما ای بدبخت! قیامتی در پیش است. آنهایی که به جان بیت‌المال می‌افتند و فرار می‌کنند باید بدانند که از دست قیامت نمی‌توانند فرار کنند.

وی افزود: بعضی خیال می‌کنند بیت‌المال حساب و کتاب ندارد درحالی که دزدی از بیت‌المال خطرناک‌تر از دزدی از جیب یک فرد است. روایت است در حکومت امام زمان(عج) انسان‌هایی که زکات نمی‌دهند اعدام می‌شوند. دزدی از بیت‌المال دزدی از پولی است که حیات جامعه مسلمین به آن وابسته است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امسال حدود ۱۷ میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت کردند که ۲ میلیون نفر آنها از ایران بودند، گفت: اربعین حسینی نه تنها تسلیت دارد بلکه تبریک هم دارد چراکه امام حسین(ع) با یاران اندک خود بر دنیای کفر و استکبار پیروز شد. شعارهای امام حسین(ع) در روز عاشورا هر ساله در راهپیمایی و مراسم اربعین تکرار می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به تصمیم آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران خطاب به ترامپ گفت: دوران زورگویی و قلدری رو به افول است و همپیمانان اروپایی‌ تو هم دیگر خسته شده‌اند.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد کشورهایی که پایبند به قانون هستند را مجازات کند، این اتفاق خطرناکی برای نظم جهانی است. آمریکا روز به رو منفورتر و منزوی‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امکان اینکه آمریکا بتواند با اعمال تحریم‌ها علیه ایران به اهداف اقتصادی‌اش برسد ضعیف است اما قطعا به اهداف سیاسی خود نخواهد رسید.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار