کد خبر: 932945
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق امریکا با محکوم کردن لفاظی‌های ترامپ علیه رسانه‌ها و رقبای سیاسی‌اش گفت که از دولت دونالد ترامپ خسته و متنفر است.
جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق امریکا با محکوم کردن لفاظی‌های ترامپ علیه رسانه‌ها و رقبای سیاسی‌اش گفت که از دولت دونالد ترامپ خسته و متنفر است.
به گزارش روزنامه دیلی میل، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق امریکا در عین حال تشدید موج خشونت‌های ناشی از نفرت در روز‌های اخیر در امریکا را نیز محکوم کرد. این سیاستمدار دموکرات امریکایی در سخنرانی شهر مدیسون در ایالت ویسکانسین امریکا شدیداً از ترامپ به خاطر لفاظی‌هایش انتقاد و فضای سیاسی دوران ترامپ را محکوم کرد.
بایدن اظهار داشت: من از این دولت خسته و متنفرم. من از هر آنچه اتفاق می‌افتد، خسته و متنفرم. من اصلاً از همین خسته و متنفر بودن خسته و متنفرم و امیدوارم شما هم همین‌طور باشید. بایدن در ادامه سفر تبلیغاتی‌اش در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره امریکا به ایالت آیووا نیز رفت و در اظهارات مشابهی در آنجا گفت: این رهبران کشور ما هستند که باید لحن خود را تنظیم کرده و تشنج‌ها را کاهش دهند و بخشی از منزلت مربوط به گفت‌وگوی ملی در کشور ما را بازیابی کنند. بایدن در ادامه صحبت‌هایش ترامپ را به در پیش گرفتن بی‌تحملی در مقام رئیس‌جمهور امریکا متهم کرد. او با اشاره به کشته شدن ۱۱ تن در حمله یک فرد راست افراطی به کنیسه یهودیان در پیترزبورگ گفت: رهبری اخلاقی اهمیت ویژه‌ای دارد. وی همچنین به موارد دیگری از خشونت‌های اخیر از جمله کشته شدن دو سیاه پوست در فروشگاهی در کنتاکی و موج ارسال بمب‌های لوله‌ای برای تعدادی از منتقدان ترامپ از جمله خود وی اشاره کرد. او گفت: واقعا چه اتفاقی دارد برای ما می‌افتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار