کد خبر: 932689
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از محل ارزش افزوده بیش از 99 میلیارد تومان عوارض وصول و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین عشایر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی که با همراهی مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل از ادارات امور مالیاتی گرمی، بیله‌سوار و جعفرآباد بازدید می‌کرد با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط امور مالیاتی اظهار کرد: با تغییرات بنیادین انجام شده شاهد بهبود روند وضعیت موجود و تسهیل در ارائه خدمات به مردم منطقه باشیم.

وی از پیشگامی این اداره کل در استقرار باجه‌های میز خدمت اعم از حضوری و الکترونیکی در سطح ادارات امور مالیاتی ابراز خرسندی کرد و افزود: استانداردسازی فضای اداری انجام شده در اداره کل امور مالیاتی گامی اساسی در تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان انجام خدمات است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این امر درارتقای سطح رضایتمندی مردم از خدمات دولت بسیار بااهمیت و ارزشمند محسوب می‌شود.

شایقی از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در ارائه هرگونه همکاری در راستای نیل به اهداف دولت به منظور تحقق درآمدهای مالیاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به نقش سازنده اداره کل امور مالیاتی استان در تامین درآمدهای استانی در اجرای ماده 26 قانون برنامه ششم در استان در سال گذشته 314 میلیارد تومان مالیات وصول شد که بیش از 85 درصد درآمد استانی است.

 وی تحقق درآمدها را عاملی موثر در تحقق اعتبارات مصوب بیان و تصریح کرد: شایسته است از تلاش‌های ارزنده کارکنان مالیاتی استان قدردانی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از وصول عوارض مربوط به ارزش افزوده و توزیع آن بین 26 شهرداری و بیش از یک هزار و 700 روستا  مناطق عشایری در استان اردبیل قدردانی کرد و بیان داشت: در سال گذشته بیش از 99 میلیارد تومان عواررض از این محل وصول و در وجه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر پرداخت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر