کد خبر: 932610
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
فلورا سام گفت: یک سری افراد هم هستند که پول خوب می‌گیرند، اما خوب کار نمی‌کنند. به نظر می‌رسد تلویزیون برایشان حُکم قلک پول را دارد و فقط از اسم شان استفاده می‌شود، اما تیم‌هایی که اصالت شان با تلویزیون پیوند خورده، مدت هاست که بیکار هستند.

جوان آنلاین: «فلورا سام» برای مخاطبان تلویزیون و سینما چهره نام‌آشنایی است. بازیگر سریال‌های تلویزیونی که از قضا در کارنامه‌اش فهرست بلند بالایی از آثاری به چشم می خورد که نویسندگی و کارگردانی کرده است.خودش اذعان دارد که بازی در مقابل دوربین به او کمک کرده متن‌هایی که می‌نویسد یا کارهایی که خود در مقام کارگردان مقابل دوربین می‌برد، قوام بیشتری داشته باشد. قصه‌ها و نقش هایی که خلق کرده از دل جامعه و آدم‌هایش شکل گرفته اند. سال های زیادی از حضور او در دنیای حرفه ای بازیگری و نویسندگی می گذرد و به استناد تجربه‌‌اش از نبود حمایت های لازم و حتی محدودیت ها گلایه می‌کند. 

فلورا سام در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه خراسان گفت: یک سری افراد هستند که پول خوب می‌گیرند، اما خوب کار نمی‌کنند. به نظر می‌رسد تلویزیون برایشان حُکم قلک پول را دارد و فقط از اسم شان استفاده می‌شود، اما تیم‌هایی که اصالت شان با تلویزیون پیوند خورده، مدت هاست که بیکار هستند. چهار سالی می‌شود که از این نویسنده در تلویزیون کاری را مشاهده نمی‌کنیم. خودش درباره این کم کاری می‌گوید: واقعیت این است که هم اکنون من به عنوان تنها زن نویسنده و کارگردان تلویزیون شناخته شده ام و تنها زنی هستم که در تلویزیون هم نویسندگی و هم کارگردانی می‌کند. به جز من خانم برومند هم بودند. الان هم چندین کار آماده تولید دارم، ولی می‌گویند بودجه نیست. این حرفشان برایم جالب است، برای کار دیگران بودجه دارند و تصویب هم می‌شود و روی آنتن هم می‌رود، اما کار‌های من دو سال است که معطل مانده و به رغم تایید و تصویب، اما پولی برای تولید دریافت نکرده است. این آثارم به دلیل نگاه زنانه با تولیدات پیشینم تفاوت دارد. او که چند سال پیش سریال «بی‌قرار» را در مشهد ساخته است درباره فیلم سازی در شهرمان و اساسا ضرورت تولید آثاری از این دست در شهرستان ها، می‌گوید: در مجموع کار کردن در مشهد برایم تجربه دیگری بود و مشتاق تکرار آن هستم. وقتی زیر سایه امام مهربانی‌ها باشی، حال و هوای خوبی برای کار و خلاقیت دست می‌دهد. این شهر هنرمندان زیادی دارد و بالطبع از توان هنری بسیاری برخوردار است. البته حضور در شهرستان‌ها و تولید آثار در آن‌ها مشکلات خود را به لحاظ هماهنگی و دریافت مجوز دارد، ولی در مجموع برای من تجربه جذابی بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار