کد خبر: 932372
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با اجرای طرح ملی پوشاک کشور هزار و 500 شغل در استان اردبیل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای راهبری طرح ملی پوشاک استان اظهار داشت: تحقق این تعداد شغل در استان هدف گذاری شده اما گروه های فعال در این عرصه از آمادگی کامل و انگیزه مضاعف برخوردار بوده و در صورت حمایت لازم، اشتغال این بخش تا پنج هزار نفر نیز قابل افزایش است.

وی بیان کرد: برای عملیاتی شدن سریع طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی، همه ظرفیت های موجود و بسترهای آماده از جمله کارگاه های موجود در شهر و روستا مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار اردبیل بیان کرد: هفته آینده طی جلسه ای با استانداران چهار استان پایلوت اجرای این طرح ، راهکارهای تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی و تضامین آن ، بررسی و تصمیمات راه‌ گشایی اتخاذ خواهد شد.

بهنامجوهمچنین به اقدامات انجام گرفته در جهت فعال سازی دوباره کارخانه سبلان پارچه اردبیل اشاره کرد و گفت: به دنبال احیای این واحد تولیدی و اشتغال زایی بزرگ استان هستیم .

وی ادامه داد: طرح ملی تولید پوشاک کشور به منظور اشتغال زایی در مناطق‌ روستایی و توسعه صادرات ، طبق تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت معدن و تجارت و با مشارکت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، بانک کشاورزی و انجمن صنایع پوشاک ایران و استانداری های پنج استان اجرا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر