کد خبر: 932303
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي خبر داد
قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي گفت: مبلغ 7 ميليارد و 956 ميليون تومان کمک مردمي در 6 ماهه نخست امسال از سوي مردم استان به مراکز نيکوکاري اهدا شده است.

قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي گفت: مبلغ 7 ميليارد و 956 ميليون تومان کمک مردمي در 6 ماهه نخست امسال از سوي مردم استان به مراکز نيکوکاري اهدا شده است.

عدالت بهرامي در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت مراکز نيکوکاري در استان اظهار داشت: 37 مرکز نيکوکاري در سطح استان مرکزي داريم که بيش از 7 ميليارد و 900 ميليون تومان کمک مردمي در 6 ماهه نخست امسال به آنها اهدا شده است.

وي افزود: در 6 ماهه نخست سال گذشته کمک مردم به اين مراکز بيش از 3 ميليارد و 600 ميليون تومان بود که با توجه به کمک‌هايي که در مدت 6 ماهه امسال به اين مراکز داشتيم شاهد رشد قابل توجه کمک‌هاي مردمي به اين مراکز در استان بوده‌ايم.

قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي تصريح کرد: ايجاد و راه‌اندازي مراکز نيکوکاري از سوي کميته امداد با هدف سرعت‌بخشي در رسيدگي به امور فقرا، سهولت خدمت‌رساني به نيازمندان، واگذاري امور خيريه به عموم مردم و افزايش مشارکت‌ها، استفاده از ظرفيت موجود در محله‌ها و تنوع‌بخشي به خدمات انجام شد.بهرامي بيان کرد: اين مراکز نقش مهم و به سزايي را در تسهيل خدمات‌رساني به نيازمندان دارند که در اين راستا با تلاش‌هاي انجام شده تعداد مراکز نيکوکاري استان از 33 مرکز به 37 مرکز در سال 97 رسيد.

وي ادامه داد: زمينه‌ساز و بسترساز اصلي اين مراکز کميته امداد بوده که به صورت مستقل و مردمي با نظارت کميته امداد اداره مي‌شوند.

قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان مرکزي عنوان کرد: بنابراين از جمله برنامه‌هاي کميته امداد مي‌توان به افزايش اين مراکز اشاره کرد که با هدف کاهش فقر و برطرف کردن نياز مستمندان و محرومان انجام مي‌شود، در اين مراکز علاوه بر جذب کمک‌هاي مردمي، خدمات عمومي کميته هم ارائه مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر