کد خبر: 932131
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان تهران
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی که تا دیروز در لفافه برعلیه انقلاب اسلامی دشمنی می کردند، امروز شمشیر از رو بسته وعلنی وارد میدان شده اند.
محمدرضا عباسی

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر که با حضور مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی که تا دیروز در لفافه برعلیه انقلاب اسلامی دشمنی می کردند، امروز شمشیر از رو بسته وعلنی  وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام محمودی افزود:امروز دعوای آمریکا با جناحهای سیاسی درایران نیست ، بلکه اصل و اساس انقلاب اسلامی و دین وملت ایران را هدف قرارداده و با تمام توان وتجهیزات  و امکانات  وارد عرصه شده و درصدد ضربه زدن  است .

وی با اشاره به توطئه های دشمن، تاکید کرد:امروزاین گروههای تروریستی که درمرزهای جمهوری  اسلامی ایران تحرکاتی انجام می دهند، با دلارهای  سودی وحمایتهای آمریکا وارد عرصه شده اند و سعی درایجاد تفرقه دربین ملت ایران می کنند،اما با لطف  خدا وهوشیاری مردم نه تنها شاهد اتفاقاتی نبوده ایم ، بلکه وحدت و انسجام مردم بیشتر ازگذشته  شده و شاهد افول آمریکا درمنطقه هستیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، بیان کرد:چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، بهترین فرصت تبیین  دستاوردهای نظام  مقدس جمهوری اسلامی برای  نسلهای بعد انقلاب  و ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم و نامید کردن توطئه های دشمنان  انقلاب است .

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، تاکید کرد: امروزباید هنرمندانه  و با استفاده از تمام ظرفیتها و پتانسیلها درمقابل  فعالیتها و توطئه های روانشناسانه وهنرمندانه  دشمنان ، اقدامات و خدمات انقلاب  ونظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

حجت السلام محمودی با بیان اینکه13 آبان یکی از مهمترین روزها درتاریخ انقلاب اسلامی است ، افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبارجهانی  است و باید اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی ایران  اسلامی  با حضور یکپارچه و پرشور خود  در راهپیمایی  ضد استکباری مشت محکمی بردهان دشمنان  و آنهایی که فکرمی کنند نمی شود، فریاد مرگ بر آمریکا سرداد بزنند.

وی  گفت : تحریمها و فشارهای اقتصادی برعلیه کشورما ، جنگ روانی  و ابزار رسانه ای دشمنان است تا، ملت ایران  اسلامی را به شکست بکشاند، در حالی که  13 آبان فرصتی است تا عظمت و صلابت  ملت ایران با حضور پرشور مردم   به  تصویر کشانده  می شود .

میهمان ویژه جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: افزایش دلارو ارز درطی روزهای گذشته  یک موجی و حاصل عملکرد عده ای افراد خود فروخته و دست نشانده استکبار بوده وهیچ تاثیری برماهیت  و روحیه انقلابی مردم  نداشته است .   

 وی با اشاره به حوادث واتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه  وجهان ،  بیان کرد: امروز فریاد انقلاب اسلامی در یمن ، بحرین ، کشورهای آمریکایی  و اروپایی  شنیده می شود و  پرچم امام حسین (ع) به برکت  انقلاب اسلامی  درآمریکا و اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آمده است . 

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه  قطار انقلاب اسلامی  از قیام عاشورا  و  انقلاب امام حسین (ع)  الهام گرفته  و سوی ظهور  حضرت حجت  (عج) حرکت می کند و هرکسی از این قطار پیاده شود ، قافله را باخته  است ، خاطر نشان کرد: ترامپ از الطاف الهی است که برای  زمینه سازی  فروپاشی استکبار و آمریکا  ظهور کرده و بزودی شاهد  تحقق وعده الهی خواهیم بود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر