کد خبر: 932107
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی اصفهان به صورت همزمان در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، پیرو درخواست مسئولان حوزه هنری استان اصفهان و موافقت دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت مقرر شد این رویداد سینمایی همزمان در شهر اصفهان برگزار شود.
برپایه این خبر، در جلسه‌ای با حضور محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دکترمهدی احمدی فر مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان که در محل حوزه هنری اصفهان برگزار شد؛ تفاهم نامه برگزاری همزمان این رویداد سینمایی در اصفهان امضا شد. بر اساس این تفاهم نامه؛ منتخبی از آثار بخش‌های مختلف جشنواره برای مشتاقان سینما و دوستداران سینمای مقاومت و دفاع مقدس در شهر اصفهان به نمایش در می‌آید.
این رویداد فرهنگی و سینمایی در راستای تبیین «گفتمان انقلاب اسلامی» و چارچوب‌های نظری و مفهومی معتبرترین انقلاب آرمانی و دینی جهان شکل گرفته و جلوه‌ای از گفتمان یاد شده به حساب می‌آید و در نظر دارد با تکیه بر همین گفتمان، علاوه بر تجدید آشنایی فیلمسازان داخلی، شرایطی را برای هنرمندان و سینماگران اقصی نقاط دنیا که به انحاء مختلف در پی مبانی، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی هستند فراهم نماید تا از این طریق تولیدات خود را با مفاهیم و واژگان گفتمان انقلاب اسلامی همراه سازند.
استان اصفهان با ۲۳۰۰۰ شهید همواره دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است. همچنین، به تازگی پوستر‌های اصلی و بخش ویژه عماد مغنیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور خانواده‌های دو شهید بزرگوار، شهید محمدطا‌ها اقدامی، کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز و شهید شیروانیان اولین شهید مدافع حرم، روز یکشنبه در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان رونمایی شد.
شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌ها و مراکز فرهنگی اجتماعی کشور به دبیری محمد خزاعی طی روز‌های ۵ تا ۹ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.
اطلاعات تکمیلی در سایت جشنواره بین المللی فیلم مقاومت moqavematfilmfest.ir موجود است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار