کد خبر: 931984
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد: عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی رفت درست در زمانی که باید پاسخگوی بی کفایتی در عرصه راه و مسکن، لغو قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دیگر خسارات متعدد خود باشد.
 

جوان آنلاین: جنبش عدالتخواه دانشجویی طی بیانیه ای در پی استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی رفت درست در زمانی که باید پاسخگوی بی کفایتی در عرصه راه و مسکن، لغو قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دیگر خسارات متعدد خود باشد! و دقیقا در مقطعی که باید در برابر خانواده قربانیان پرشمار حوادث جاده ای و ریلی و هوایی پاسخ دهد.

در این بیانیه آمده است: 

« جناب آقای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، دو سال قبل از پایان دولت دوازدهم، از این وزارتخانه رفت.درست در زمانی که وزیر شش ساله آقای حسن روحانی، باید پاسخگوی بی کفایتی در عرصه راه و مسکن، افزایش بیش از 120 درصدی قیمت مسکن، توقف 500 هزار واحد نیمه کاره طرح مسکن مهر، کاهش بیش از 50 درصدی ساخت و ساز در کشور، لغو قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دیگر خسارات متعدد خود باشد! و دقیقا در مقطعی که باید در برابر خانواده قربانیان پرشمار حوادث جاده ای و ریلی و هوایی پاسخ دهد.

هرچند حتی یک روز نبود آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را باید به فال نیک گرفت، اما نمی توان آنچنان امیدوار بود که شرّ چنین فردی را برای همیشه از سر مردم کم شده دانست!

تا زمانیکه امثال رسولی محلاتی ها، شهیدی محلاتی ها، ناطق نوری ها به عنوان خویش سببی و لاریجانی ها و باهنرها و مجلس‌نشینان بی درد و عاری که رای خود را به تثبیت حضور لیبرال‌ترین دولتمرد تدبیر و امید فروختند، باید از ادامه عملکرد نابودگرانه چنین افرادی در نظامات تصمیم گیری کشور نگران بود!»

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
اين بابا بايد محاكمه بشه . تاوان بي خاصيتي اين فرد را بايد روحاني و خودش بدهد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار