کد خبر: 931972
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
رئیس‌جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در ایالت تگزاس اذعان کرد در خارج از این کشور از محبوبیتی برخوردار نیست.

جوان آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که در یک تجمع انتخاباتی در شهر هیوستن ایالت تگزاس سخنرانی می‌کرد، اذعان کرد در خارج از آمریکا از محبوبیت برخوردار نیست.

او خطاب به طرفدارانش گفت: آمریکا بار دیگر از احترام برخوردار شده است؛ زیرا ما آمریکا را در اولویت نخست قرار داده‌ایم. من یک فرد ملی‌گرا هستم و از شما نیز می‌خواهیم از این عبارت «اول آمریکا» استفاده کنید. من در خارج از آمریکا از محبوبیت برخوردار نیستیم چرا که به دیگران اجازه نمی‌دهم که از آمریکا سوءاستفاده کنند!

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهاراتش گفت: ما از ثروتمندترین کشور‌های جهان حمایت می‌کنیم و آن‌ها به لحاظ تجاری از ما استفاده می‌کنند، اما این دوران دیگر گذشت.

ترامپ در بخشی دیگر از اظهاراتش به تعریف و تمجید از عملکرد دولتش پرداخت و گفت: بار دیگر مالیات‌ها را -به ویژه برای خانواده‌های با در آمد متوسط- کاهش خواهیم داد. ما با بیکاری مواجه هستیم و نمی‌خواهیم که بیگانگان به طور غیرقانونی به کشور ما وارد شوند. ما به ساخت دیوار به شکل سریع نیاز داریم تا از این طریق از کشورمان حمایت کنیم.از پانزده سال پیش تاکنون نرخ بیکاری در آمریکا به کمترین حد خود رسیده است. اقتصاد آمریکا در حال ارتقاء یافتن است و ما از چین جلو خواهیم زد.

او در ادامه گفت: دموکرات‌ها تلاش کردند تا بر سر راه تعیین نامزد ما برای دادگاه عالی فدرال (برت کاناوا که به فساد جنسی متهم شد) سنگ‌اندازی کنند. دموکرات‌ها سوسیالیسم را جایگزین آزادی کرده‌اند و خطر بزرگی برای خانواده‌های آمریکایی محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره گفت: باید جمهوری‌خواهان در انتخابات پیروز شوند تا بار دیگر آمریکا را به آمریکای بزرگ تبدیل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار