کد خبر: 931948
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
زن میانسالی که در خانه قدیمی حوالی یکی از خیابان‌های مرکزی تهران به‌صورت مجردی زندگی می‌کرد، همراه مهمانش که دختر جوانی بود به طرز مشکوکی به قتل رسیدند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روزگذشته بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو از قتل زن میانسال و دختر جوانی در خانه‌ای قدیمی حوالی خیابان نامجو باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه که طبقه همکف ساختمان قدیمی پنج طبقه‌ای بود با جسد زن ۵۰ ساله به نام شهربانو و دختری حدوداً ۲۵ تا ۳۰ ساله‌ای روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به گلو به قتل رسیده بودند. بررسی‌ها نشان داد، قاتل یا قاتلان افراد آشنایی بودند که بدون تخریب در وارد خانه زن ۵۰ ساله شده و در فرصتی مناسب دست و پای او و مهمانش را که دختر ناشناسی است با چسب پهن و چادر بسته و همچنین دهان هر دو را چسب زده و آن‌ها را به طرز هولناکی با چاقو به گردن به قتل رسانده است. همچنین مشخص شد، شهربانو چند سال قبل از شوهرش طلاق گرفته و در آن خانه تنها زندگی می‌کرده است و به گفته همسایه‌ها افراد زیادی به آنجا رفت‌و‌آمد می‌کردند. مأموران همچنین در بررسی‌های محل حادثه دریافتند عامل یا عاملان قتل پس از حادثه وسایل خانه را به هم ریخته و موبایل‌های دو مقتول را سرقت کرده و از محل گریخته‌اند که مأموران احتمال دادند، عامل یا عاملان با انگیزه سرقت دست به این جنایت زده‌اند. معاینات پزشکی قانونی در محل حادثه نشان داد از مرگ زن میانسال و دختر جوان حدود ۱۶ ساعت می‌گذرد.
یکی از بستگان زن میانسال که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: شهربانو از بستگان نزدیک من است. من از دوران کودکی شهربانو را می‌شناسم و همانند مادرم است. به همین دلیل او به خانه ما رفت‌و‌آمد داشت. او شب قبل شام خانه ما دعوت بود، اما نیامد. من چند بار با او تماس گرفتم، اما جواب نداد تا اینکه صبح دوباره با تلفن شهربانو تماس گرفتم، اما باز هم او جواب نداد که نگران شدم و به خانه‌اش آمدم. هر چقدر در زدم کسی در را باز نکرد. ابتدا فکر کردم به خانه دوستان یا بستگان رفته و به همین دلیل با دوستانش تماس گرفتم. هیچ کسی از او خبری نداشت که نگرانی‌ام بیشتر شد و با کمک همسایه‌ها در خانه‌اش را باز کردیم که با جسد خونین او و مهمانش روبه‌رو شدیم.
یکی از همسایه‌ها گفت: شهربانو چند سالی است، این خانه را اجاره کرده و او تنها زندگی می‌کرد، اما زنان زیادی به خانه او رفت‌و‌آمد داشتند. خودش مدعی بود که همه آن‌ها دوستان و بستگانش هستند. دیروز او خانه بود و شب هم ما صدایی نشنیدیم تا اینکه امروز صبح یکی از بستگانش در حالی که نگران بود، به خانه‌اش آمد و از ما خواست در خانه‌اش را باز کنیم و ما هم در خانه را تخریب کردیم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدیم.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد زن و دختر جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص‌شدن هویت دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران به دستور بازپرس جنایی در تلاش هستند تا عامل یا عاملان این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار