کد خبر: 931851
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل:
زنی که اقدام به توزیع ویزا‌های جعلی اربعین می‌کرد توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آران و بیدگل شناسایی و ۶۱ ویزای جعلی از وی کشف شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مسعود سپهوند اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پی کسب خبری مبنی بر توزیع ویزای جعلی به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات ویژه و بکارگیری اقدامات پلیسی سرانجام عامل توزیع ویزا‌های جعلی اربعین که یک زن بود را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به کشف تعداد ۶۱ ویزای جعلی اربعین از منزل متهم گفت: این زن دراظهارات خود عنوان کرد که گذرنامه‌های متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین را به منظور درج ویزا به فردی که خود را اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور معرفی کرده تحویل می‌داده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده همچنان در حال پیگیری است عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که حتماً جهت اخذ ویزا به مراکز قانونی و معتبر و دارای مجوز از مراجع رسمی مراجعه کرده و ازتحویل گذرنامه‌های خود به افراد ناشناس خودداری کنند چرا که این کار برای آن‌ها تبعات قانونی در پی خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار