کد خبر: 931696
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
رئیس پلیس راهور از استقرار ۵‌هزار مأمور پلیس در طرح ترافیک مراسم اربعین در سراسر کشور به ویژه در مرز‌های چذابه، خرمشهر و مهران خبر داد.
سردار تقی مهری توضیح داد: طرح ترافیک اربعین با هماهنگی همه دستگاه‌ها برای برقراری نظم در جاده‌ها اجرایی شده‌است. وی ادامه داد: این طرح از ۱۹‌مهر شروع شده است و تا ۱۴‌آبان‌ماه ادامه دارد و همکاران ما در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان برای تسهیل تردد حضور دارند و تیم‌های راهور از سراسر کشور به استان‌های هدف اعزام خواهند شد که در این مأموریت حدود ۵‌هزار نفر و هزار و ۴۰۰‌تیم خودرویی و موتوریی در استان‌های هدف آماده انجام وظیفه هستند. وی همچنین گفت: از سایر کشور‌ها برای اعزام به اربعین حسینی از شرق، شمال و شمال‌غرب وارد کشور می‌شوند. رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام تخصیص ۴۰۰‌هکتار پارکینگ برای خودرو‌های شخصی گفت: با وجود افزایش تردد در مرز‌ها خوشبختانه گره ترافیکی نداریم. وی با اشاره به اینکه یکی از موضوع‌هایی که همواره زائران باید به آن توجه کنند استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی از زائران خودرو‌های خود را در جای مناسب پارک نمی‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.
 
توصیه‌های پلیس به زائران
سردار مهری ادامه داد: در همه مرز‌ها ۴۰۰‌هکتار پارکینگ برای خودرو‌های شخصی در نظر گرفته شده است. تقاضای من از رانندگان این است که رعایت قوانین و مقررات را از مبدأ تا مقصد مدنظر داشته‌باشند و وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بررسی کنند. وی ادامه داد: زائران تجهیزات لازم، مدارک، گذرنامه و ویزا را همراه داشته باشند و قبل از حرکت مدارک خود را بررسی کنند.
سردار مهری با بیان اینکه پارکینگ‌ها شلوغ خواهند شد، گفت: زائران محل پارک خودرو خود را یادداشت کنند؛ برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و هرگونه محدودیت تردد توسط رادیو اربعین اطلاع‌رسانی خواهد شد. ترافیک و وضعیت جاده‌ها از طریق رادیو اربعین اعلام می‌شود که مردم دقت لازم را در این خصوص داشته باشند. سردار مهری گفت: وسیله نقلیه برای جابه‌جایی زائران در همه مرز‌ها در نظر گرفته شده و مشکلی در این خصوص نداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار