کد خبر: 931695
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
پسر جوانی که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش با همدستی یکدیگر نقشه آدم‌ربایی ساختگی را طراحی و اجرا کرده‌بودند دست‌شان رو شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و از پسر جوانی به اتهام ربودن دخترش شکایت کرد. شاکی گفت: دخترم سپیده نام دارد و ۲۰‌ساله است. همیشه دوست داشتم او ادامه تحصیل دهد و به دانشگاه برود به همین خاطر با ازدواج او مخالفت می‌کردم. مدتی قبل پسر ۲۳‌ساله افغانی به نام جمعه به خواستگاری‌اش آمد. او وضع مالی خوبی داشت، اما من با ازدواج آن‌ها مخالفت کردم. پس از این جمعه، من و خانواده‌ام را تهدید کرد تا اینکه امروز دخترم به طور ناگهانی ناپدید شد که احتمال می‌دهم خواستگار کینه‌جو دخترم را ربوده و به افغانستان منتقل کرده است. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام جمعه را شناسایی و بازداشت کردند.
وی در بازجویی‌ها ابتدا مدعی شد از سرنوشت دختر مورد علاقه‌اش بی‌اطلاع است، اما وقتی مورد بازجویی تخصصی قرار گرفت راز آدم‌ربایی ساختگی را بر ملا کرد. وی گفت: یک‌سال قبل از طریق شبکه اجتماعی بیتاک با سپیده آشنا شدم. پس از این ارتباط تلفنی و پیامکی ما ادامه داشت تا اینکه دلباخته هم شدیم و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. مدتی قبل عمویم را برای خواستگاری به خانه آن‌ها فرستادم، اما پدر سپیده به خاطر اینکه من افغانی بودم با ازدواج ما مخالفت کرد. از آنجایی که ما عاشق یکدیگر بودیم و دوست داشتیم با هم ازدواج کنیم سپیده پیشنهاد داد تا با طراحی نقشه آدم‌ربایی ساختگی پدرش را مجبور کنیم با ازدواج ما موافقت کند. پس از این سپیده را به خانه یکی از دوستانم بردم و قرار شد چند روزی با آن‌ها زندگی کند و بعد با پدرش تماس بگیرم و ادعا کنم او را ربوده‌ام و به افغانستان منتقل کرده‌ام و با این شیوه رضایت او را جلب کنم.
بدین ترتیب مأموران، سپیده را بازداشت کردند و به دستور قاضی سهرابی تحویل خانواده‌اش دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار