کد خبر: 931675
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که ۴۵ سال است که رویدادهای ورزشی ایران را پیگیری می‌کند، گفت: به مرور نسل جدید هم وارد مدیریت ورزش هم می‌شوند.
مسعود سلطانی‌فر

جوان آنلاین: مسعود سلطانی‌فر با اشاره به این که ۴۵ سال است که رویدادهای ورزشی ایران را پیگیری می‌کند گفت: اطلاعات ملکه ذهن من شده و ورزش را همیشه جدی پیگیری می‌کردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ورزش می‌کند یا خیر؟ گفت: من در هفته ۳ تا ۴ جلسه ورزش می‌کنم و بیش‌تر تمرینات تنیس و شنا را انجام می‌دهم. البته من یک راکت تنیس دارم که معمولا در هفته بازی می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌های تعمیر و مرمت استادیوم آزادی بر عهده وزارت ورزش و جوانان است یا خیر؟ اظهار کرد: این هزینه‌ها بر عهده وزارت است، یک تیم اجرایی هم از شرکت توسعه گذاشتیم. امیدوارم شرایط برای بازی فینال هم مهیا شود و ان شاءالله یک جشن ۱۰۰ هزار نفری بگیریم و نماینده ایران هم به موفقیت برسد.

سلطانی‌فر که با رادیو تهران سخن می‌گفت درباره جوانگرایی در بخس مدیران ورزشی گفت: ما جوانگرایی را از زمانی که کار را در دست گرفتیم شروع شد. در فدراسیون هم افرادی را داشتیم که ۳۰ سال رییس فدراسیون بودند ولی یک رییس جوان گذاشتیم. در ادارات کل هم این کار را انجام دادیم. به مرور نسل جدید هم وارد مدیریت ورزش هم می‌شوند.

وی درباره این که فدراسیون فوتبال و والیبال هم شامل این جوانگرایی خواهد شد یا خیر؟ گفت: ما قانون را تحت هر شرایطی اجرا می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار