کد خبر: 931284
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
خدمت پلیس اصفهان به زائران اربعین حسینی؛
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از ارائه خدمت مضاعف اداره گذرنامه این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعيلي اظهار کرد:با توجه به تقاضاهای بیشمار مشتاقان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعين حسينی، فعالیت اداره گذرنامه این پلیس واقع در اصفهان خیابان وحيد،خیابان رودكي ،جنب كلانتري 15 و همچنین ادارات گذرنامه شهرستان هاي استان به صورت مضاعف انجام می شود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال های گذشته بسياري از زائران در مرز هاي خروجي با مشكل مواجه و از خروج قانوني آنها جلوگيري به عمل آمده و همين امر باعث شده بود تا تعداد زيادي از گذرنامه هاي شهروندان توقيف و به اين پليس بازگردانده شود و در اين رابطه نیز پرونده هاي قضايي متعددي براي متقاضيان تشكيل شد که توصیه می کنیم زائران حتماً مد نظر داشته باشند که برابر دستورالعمل هاي صادره خروج از كشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصي و ويزاي معتبر است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی کارشناسان اداره گذرنامه پلیس به صورت مضاعف آماده ارائه خدمات به زائران گرامی هستند تصریح کرد: از زائران می خواهیم قبل از هر اقدامی وضعیت خروج و ساير موارد گذرنامه خود را استعلام بگیرند.
سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی توصیه می کنیم از تحويل گذرنامه خود به افراد دیگر جدا خودداري کنند چرا که در صورت ارائه گذرنامه به غير در مبادي مرزي از خروج شخص جلوگيري به عمل آمده و کليه مسئوليت هاي قضائي ناشي از آن نیز متوجه صاحب گذرنامه مي شود.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: زائران می بایست قبل از خروج نسبت به اخذ ويزاي معتبر از دفاتر رسمي اقدام کنند چرا که در غير اينصورت ضمن ممانعت از خروج آنان برایشان پرونده قضايي تشكيل و رسيدگي به آن منوط به طي مراحل اداري و قضايي طولاني مدت خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار