کد خبر: 931244
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب‌شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.

قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي از ربوده شدن تعدادي از بسيجيان بومي و مرزبانان در نقطه صفر مرزي در جنوب‌شرق کشور با خيانت عوامل نفوذي در اين حادثه خبر داد.
به گزارش سپاه‌نيوز، دراین اطلاعيه‌ آمده است: شامگاه دوشنبه تعدادي از بسيجيان بومي و نيروهاي هنگ‌ مرزي که در پايگاه مراقبتي در نقطه صفر مرزي (ميرجاوه) استقرار داشتند با خيانت و تباني عامل يا عوامل نفوذي گروهک‌هاي ضدانقلاب ربوده شدند. اين اطلاعيه در ادامه با اشاره به اينکه اين پايگاه از استحکامات خوبي برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک‌هاي تروريستي که از سوي سرويس‌هاي بيگانه هدايت و پشتيباني مي‌شوند با فريب و تطميع عوامل نفوذي، اين حادثه را در نقطه صفر مرزي و روبه‌روي يکي از پاسگاه‌هاي مرزي کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. روابط عمومي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در پايان تأکيد کرده است: عمليات تعقيب اشرار، تروريست‌ها و عوامل نفوذي دشمن و نيز اقدامات لازم براي آزاد‌سازي ربوده‌شدگان با جديت در دستور کار نيروهاي دفاعي و امنيتي مستقر در مناطق مرزي قرار گرفته است و از دولت پاکستان نيز انتظار مي‌رود با اشرار و تروريست‌هايي که در جوار مرزهاي آنان لانه کرده و از سوي برخي کشورهاي مرتجع شرور و تروريست‌پرور منطقه حمايت و به کارگيري مي‌شوند، برخورد جدي داشته و به سرعت نسبت به آزادي و تحويل مرزبانان اقدام کند.
‌فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به ربوده شدن ۱۱ نيروي بسيجي و هنگ مرزي در ميرجاوه گفت: اين تروريست‌ها در داخل خاک پاکستان مقر و پايگاه دارند و ما براي هرگونه عمليات مشترک با ارتش پاکستان عليه اشرار و آزادي گروگان‌ها آمادگي داريم. به گزارش فارس، سردار محمد پاکپور، فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به ربوده شدن ۱۱ نيروي بسيجي و هنگ مرزي در ميرجاوه اظهار داشت: قطعاً اين اتفاقي که افتاده توسط عامل يا عوامل نفوذي بوده است. وي با بيان اينکه من خودم در منطقه هستم و در صحنه حاضر بودم، گفت: تماس‌هاي مختلفي با ارتش پاکستان گرفتيم. از آنها خواسته شد نسبت به تحويل اشرار و سلامتي ربوده‌شدگان تضمين دهند و بايد مسئوليت‌پذيرتر باشند. فرمانده نيروي زميني سپاه تأکيد کرد: اين تروريست‌ها در داخل خاک پاکستان مقر و پايگاه دارند و ما براي هرگونه عمليات مشترک با ارتش پاکستان عليه اشرار و آزادي گروگان‌ها آمادگي داريم.
بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت امور خارجه نيز ديروز تأکيد کرد: دولت پاکستان بي‌درنگ تمامي امکانات و اقدامات لازم را براي آزادسازي نيروهاي مرزي جمهوري اسلامي ايران و دستگيري تروريست‌هاي شرور به کار گيرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار