کد خبر: 931172
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیوند حوزه سلامت با صنعت هنر و سینما با مشارکت چشمگیر خیران عامل موفقیت جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» خواهد شد.


به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حجت الاسلام محمد علی انصاری در مراسم افتتاح اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اظهار داشت: ما جشنواره فیلم سلامت در کشور داریم اما جشنواره ای با عنوان «مهر سلامت» برای اولین بار در کشور با میزبانی اصفهان برگزار شده است.
وی بیان داشت: در این جشنواره اسلام، مهر، نیکوکاری و سلامت با یکدیگر پیوند خورده و این امتیاز جشنواره است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در اسلام به تمام شاخص های سلامت از جمله سلامت فکر، روح و جسم افراد توجه شده اما به سلامت جسم تاکید فراوانی شده است و این اهمیت را به راحتی می توانیم در این جمله که «عقل سالم در بدن سالم است»، فهمید.
وی بیان داشت: در احادیث علم را به دو دسته تقسیم بندی کردند که یکی از این علوم، علوم معنونی است که مورد سفارش بسیاری از علمای بزرگ است.
حجت الاسلام انصاری با اشاره به واژه مهر و نیکوکاری در این جشنواره گفت: در اصفهان با تعداد بیشماری از انجمن های خیریه ای و افراد خیر مواجه ایم که جزو اسناد پر افتخار اصفهان است.
وی گفت: به هر کوچه و خیابان و هر شهری از استان اصفهان که قدم می گذاریم شاهد حضور پررنگ خیران هستیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین به هنر و سینما و پیوند آن با حوزه سلامت و اسلام اشاره کرد و ادامه داد: امروز هر گونه فرهنگسازی، اثر گذاری و اطلاع رسانی گسترده ای که می خواهیم داشته باشیم باید از صنعت سینما استفاده کنیم همانگونه که به راحتی با ساخت فیلم امام علی (ع) و فیلم اصحاب کهف توانستیم مردم را از وقایع آن زمان آگاه کنیم.
وی بیان داشت: مجمع خیرینی که توانسته سلامت را به عنوان یکی از بزرگترین و پراهمیت ترین حوزه های کشور با بهترین گروه انسانی که خیران هستند را در قالبی زیبا مثل هنر شکل دهد یکی از موفق ترین جشنواره های فرهنگی کشور خواهد شد.
حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: ارسال ۹۶۰ اثر در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت با تنوع موضوعات و بخش های علمی در نوع خود بی نظیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار