کد خبر: 930944
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
تحقیقات کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران بزرگ برای بازداشت پسری جوان که یک‌سال قبل در جریان دوستی با یک دختر رقیب خود را به قتل رسانده بود همچنان در جریان است.
تحقیقات کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران بزرگ برای بازداشت پسری جوان که یک‌سال قبل در جریان دوستی با یک دختر رقیب خود را به قتل رسانده بود همچنان در جریان است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۷ روز دوشنبه ۱۱‌دی سال قبل مأموران کلانتری ۱۳۲‌نبرد از دعوای خونینی در خیابان علامه شمالی حوالی خیابان نبرد با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که در جریان دعوا پسری ۲۶‌ساله با اصابت ضربات چاقو به گردن و سینه‌اش به قتل رسیده است. با حضور قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه پیدا کرد. مادر مقتول در جریان تحقیقات به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: لحظاتی قبل از حادثه پسرم با صدای زنگ تلفن همراهش از خواب بیدار شد. او شروع به حرف زدن با گوشی‌اش کرد. لحظاتی از حرف زدن او نگذشته بود که با فردی که تماس گرفته بود شروع به مشاجره کرد و با عصبانیت شروع به حرف زدن کرد و خواست که از خانه بیرون برود. به او اصرار کردم که در خانه بماند که قبول نکرد. خواستم اجازه دهد برادرش همراهش برود که توجه نکرد و از خانه بیرون زد. زمان زیادی از رفتن او نگذشته بود که صدای دعوا از کوچه بلند شد. نگران شدم و خودم را به کوچه رساندم. آن‌جا بود که با پیکر خون‌آلود پسرم در حالی که با ضربات چاقو هدف قرار گرفته بود مواجه شدم. همزمان امدادگران اورژانس که در محل حاضر شدند مرگ او را تأیید کردند.
در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس، آرش یکی از دوستان مقتول را که در جریان حادثه حضور داشت شناسایی و بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها گفت: قبول دارد که در جریان حادثه حضور داشته، اما در جریان قتل دخالتی نداشته است. آرش گفت: عامل قتل یکی از دوستان مقتول است که بهزاد نام دارد. او توضیح داد: مقتول از مدتی قبل با دختری آشنا شد که بهزاد هم با آن دختر دوست بود. آن‌ها برای مدتی سر این موضوع با هم اختلاف پیدا کرده بودند تا اینکه عصر روز حادثه بهزاد با مقتول تماس گرفت و خواست به پارک بیاید تا درباره مشکلشان حرف بزنند. آن دو وقتی سر قرار حاضر شدند با هم درگیر شدند. من برای میانجیگری وارد دعوا شده بودم که ناگهان مقتول روی زمین افتاد و بهزاد هم سوار موتورش شد و فرار کرد. کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات بیشتر متوجه شدند که بهزاد پیک موتوری در یکی از رستوران‌های شمال شهر است که دیگر به محل کارش مراجعه نکرده است. او همچنین از خانه‌شان در خیابان نبرد متواری شده بود. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران صادر شده و کسانی که از مخفیگاه وی اطلاع دارند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار