کد خبر: 930885
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
گزارش «جوان آنلاین» از واکنش‌های فضای مجازی نسبت به صحبت‌های امروزِ روحانی؛
پس از سخنرانی حسن روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، موجی از انتقادات در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد و بسیاری از کاربران توئیتر، صحبت‌های رئیس جمهور را مورد نقد قرار دادند که بخشی از آنها را در ادامه می‌خوانید:

سرویس سیاسی جوان آنلاین: صبح امروز حسن روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، موضوع امید به آینده مردم را مطرح کرد و گفت: «کلید اصلی موفقیت دولت یازدهم امید مردم بود. مردم فضا را روشن می‌دیدند و شاهد بودند که هر روز گره‌ای گشوده می‌شود.»

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «بعضی‌ها می‌گویند گفتار درمانی نکنید، ولی امید درمانی درست است. گفتار درمانی خیلی مؤثر نیست اما امید درمانی به طرف می‌گوید تو مشکلی نداری، تو زنده هستی و مشکلت حل می‌شود.»

او با بیان اینکه "امروز در جامعه‌مان نیاز به تقویت امید به فردا داریم"، اظهار داشت: «نمی‌خواهم بگویم امروز مردم ما مشکل ندارند، شما ممکن است، قیمت اجناس را هر زمانی که به فروشگاه می‌روید چک کنید اما من به عنوان رئیس جمهور هر روز لیست قیمت اجناس را می‌بینم و می‌دانم وضع زندگی مردم چگونه است مخصوصاً آنهایی که حقوق ثابت دارند. اما آیا ما باید در برابر مشکلات و شرایط جدید تسلیم بشویم و یا باید به همدیگر امید بدهیم و به یکدیگر کمک کنیم.» متن کامل صحبت‌های رئیس جمهور را اینجا بخوانید.

این در حالی است که جمعی از دانشگاهیان منتقد به عملکرد دولت همزمان با حضور و سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران، در مقابل سالن سخنرانی رئیس‌جمهور تجمع کردند. این تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی اعتراض خود را به عملکرد دولت اعلام کردند. آنها با سر دادن شعارهایی به عملکرد دولت مخصوصا در حوزه اقتصاد انتقاد کردند. شعار « بیکاری، گرانی؛ جواب بده روحانی» از شعارهای تجمع کنندگان است.

پس از این سخنرانی موجی از انتقادات در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد و بسیاری از کاربران توئیتر، صحبت‌های رئیس جمهور را مورد نقد قرار دادند که بخشی از آنها را در ادامه می‌خوانید:

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
والله ژستش را هم بلد نیستند !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار