کد خبر: 930856
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
با آنکه امروز از شتاب سنگین سقوط شاخص بورس کاسته شد، اما خریداران نتوانستند شاخص را بر مدار صعود بازگردانند و شاخص با افت ۱۰۸.۸۷ واحدی به کار روزانه خود پایان داد و در نهایت در رقم ۱۷۴ هزار و ۹۲۴ واحد آرام گرفت.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۰۸.۸۷ واحد کاهش به ۱۰۸ هزار و ۸۷ واحد و ارزش روز بازار به ۶۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۳۱.۸۲ واحد کاهش به ۵۱ هزار و ۱۲۳ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۹۱.۰۸ واحد افت به ۲۸ هزار و ۴۴۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۰۵.۶۹ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۱۰۳ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۲۸۵.۲۵ واحد کاهش به ۱۸۷ هزار و ۱۳۰ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۷۴.۶۴ واحد کاهش به ۱۳۱ هزار و ۸۰۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۴۳.۲۰ واحد افت به رقم ۳۳۴ هزار و ۲۸۰ واحد رسید.

نماد شپنا، وامید، شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فولاد، کچاد، تاپیکو، فخور بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۲.۷۷ واحد کاهش به رقم ۱۹۲۷.۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۰ هزار و ۳۹۹ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۸۶ میلیون برگ به ارزش ۴۳۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار