کد خبر: 930819
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان:
مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: متاسفانه تمامی اقدامات و کارها در کردستان سیاسی شده، تخصص‌ها متناسب با جایگاه‌ افراد در دولت نیست و انتصاب‌هایی هم که در کردستان انجام می‌شود غیرکارشناسی و تنها در دایره ستاد انتخاباتی است.

عباس حسین‌پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت و تمام توان خود را در این حوزه بکار بسته است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی کردستان یک تشکل فراجناحی و فراتر از مجموع احزاب است که تمامی نیروهای انقلابی معتقد به انقلاب در این جبهه جمع شده و با وجود تمام کم‌لطفی‌ها سنگر را خالی نمی‌کنند.

حسین‌پناهی تصریح کرد: جبهه نیروهای انقلاب اسلامی زبان مردم است و سعی دارد حرف مردم را به گوش مسوولان برساند و در این مسیر از ظرفیت رسانه‌های شجاع و صادق کمک می‌گیرد.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در ادامه ضمن تبریک به مدیرکل جدید دستگاه قضا استان، گفت: انتظار داریم به جد با موضوع فساد اداری و علیه تبعیض مقابله کنند.

حسین‌پناهی خاطرنشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان انتظار دارد دیوان محاسبات هم از 24 آبان ماه امسال اجازه ندهد بازنشسته‌ها سر کار بروند چرا که باید زمینه حضور جوانان توانمند و تحصیلکرده به جای این نیروهای بازنشسته فراهم شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس الان که یک سال تا پایان دوره فعالیت آنها باقی مانده است باید به مردم و به صورت شفاف گزارش دهند.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: با حضور احزاب سیاسی نمایندگان مردم در مجلس عملکرد چند ساله خود را از طریق رسانه ملی و یا سایر رسانه‌ها به مردم ارائه کنند و ما نیز به عنوان احزاب سیاسی از عملکرد مثبت آنها تقدیر می‌کنم.

حسین‌پناهی افزود: از صدا و سیمای مرکز کردستان هم انتظار می‌رود در برنامه‌ گفتمان هم از احزاب سیاسی دعوت شود تا مشکلات مردم از زبان آنها بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار احزاب سیاسی با استاندار و مدیران کل استان از خواسته‌های  آنان است ولی متاسفانه در اکثر مواقع که خواهان دیدار هستیم می‌گویند که استاندار در استان نیست.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: گاها مردم استان می‌پرسند که آیا دولت در کردستان وجود دارد و  استاندار حضور دارد، چون خیلی‌ها استاندار را نمی‌شناسند. 

وی گفت: الان نه تنها نیروهای انقلابی، حتی اصلاح‌طلب‌ها هم منتقد عملکرد نمایندگان دولت در کردستان هستند و بدترین شیوه ممکن برای مسوولان یک استان است.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: شاید این کم‌‌توجهی‌ها ناشی از اطرافیان استاندار باشد چرا که در حال حاضر، استاندار در بین چند نفر محصور شده است.

حسین‌پناهی تصریح کرد: متاسفانه تمامی اقدامات و کارها در کردستان سیاسی شده است، تخصص‌ها متناسب با جایگاه‌ افراد در دولت نیست و حتی متاسفانه انتصاب‌هایی هم اکنون در کردستان انجام می‌شود غیرکارشناسی و تنها در دایره ستاد انتخاباتی است.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: نمایندگان دولت در کردستان الان می‌گردند ببینند کدام برستادی بیکار است تا در پست‌های حساس و استراتژیک بکارگیری کنند و این به صلاح استان نیست.

حسین‌پناهی خاطرنشان کرد: مردم از تبعیض و بی‌عدالتی نمایندگان دولت در استان ناراضی و از عدم همراهی مسوولان با نظام گله‌مند هستند.

وی افزود: معضلات اجتماعی در استان خیلی بالاست  به طوریکه به لحاظ رشوه‌ در سیستم اداری، کردستان رتبه چهارم و به لحاظ بیکاری زنان رتبه نخست را در کشور داریم.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه ما خواهان کمک به دولت هستیم چون موفقیت دولت را موفقیت نظام می‌دانیم، گفت: در حوزه‌های مختلف دارای فکر، ایده و برنامه هستیم و حاضر به هر نوع همکاری و حمایتی که منتج به رفع مشکلات و توسعه استان شود، داریم.

حسین‌پناهی اضافه کرد: در حال حاضر کردستان تنها توسط 13 اداره می شود و نحوه عملکرد آنها هم حتی موجب انتقاد اصلاح‌طلب‌های واقعی شده است.

وی با بیان اینکه نبود اعتبار بهانه‌ای برای رهاکردن کل استان شده است، گفت: امروز مشکلات زیادی از جمله اعتیاد، طلاق، بیکاری و غیره جامعه را درگیر کرده است که باید  برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: مسوولان دولت وعده کردند، سالانه 900 هزار شغل در کشور ایجاد می‌کنند، حال درخواست می‌کنیم براساس ارائه آمار، بگویند سهم کردستان از ایجاد این 900 هزار شغل طی امسال و سال گذشته چقدر بوده است.

حسینی‌پناهی افزود: آقایان در کنار آمار شغل‌هایی که ایجاد کنند آمار افرادی را که به دلیل ندانم‌کاری‌های آنان از کار بیکار شده و واحدهای تولیدی تعطیل شده را هم به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: مردم کردستان، مردمی نجیب و دوستدار نظام و رهبری هستند و همین دلیل اصلی تحمل و صبر آنان در برای این همه فشار و ناعدالتی مسوولان دولت تدبیر و امید است.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه کردستان استانی فرهنگی و دارای نیروی انسانی متخصص و توانمند است، گفت: چرا باید هرکجا پیرمرد بازنشسته‌ای را پیدا می‌کنند به جای این نیروهای جوان و متخصص بکارگیری می‌کنند.

حسین‌پناهی اذعان داشت: ظرفیت‌های استان کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله باغات، کشاورزی و غیره زیاد است، اما به لحاظ رشوه و بیکاری رتبه چهارم و نخست را داریم و این دلیل ضعف مدیریتی در استان است.

وی افزود: انتظار از خبرگزاری فارس داریم که با حضور احزاب و مدیران کل استان نشست‌های هم‌اندیشی برگزار کنید.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه حوزه هنری تنها دستگاهی است که در کردستان کار فرهنگی انجام می‌دهد و کار در مابقی دستگاه‌های متولی فرهنگ کردستان فشل است، اذعان داشت: حوزه هنری کردستان با وجود کمبود اعتبارات در حوزه‌های مختلف فرهنگی اقدامات قابل‌توجهی انجام می‌دهد که جای تقدیر دارد.

حسین‌پناهی خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان به اسم انجمن اولیا و مربیان از اولیای دانش‌آموزان پول دریافت می‌کنند در حالیکه در مناطق حاشیه شهرهای استان، خانواده‌هایی به زور می‌توانند اجاره خانه را پرداخت کند.

مسوول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: تجمل‌گرایی در بین مدیران رشد کرده است، مدیرانی داریم که بالای 600 تا 700 میلیون تومان برای دفترش هزینه کرده است که این غیرقابل قبول است.

حسین‌پناهی اضافه کرد: استفاده از امکانات بیت‌المال برای کارهای شخصی و خانوادگی از سوی برخی مدیران هم جای انتقاد جدی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر