کد خبر: 930540
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
امام جمعه اصفهان:
امام جمعه اصفهان گفت: مسئولان ما باید دست به دست هم بدهند و با همه کمبود‌ها روز به روز وسعت بیشتری به کشور دهیم تا نشان دهیم تحریم‌ها تنها ما را در کار مقاوم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان اظهار داشت: ساختمان دادگستری و دادسراهای استان اصفهان در شان استان اصفهان نیست، در حالی که در بسیاری از استان‌ها ساختمان‌هایی در شان وجود دارد که امیدواریم در استان اصفهان نیز در نظر گرفته شود.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: خوشبختانه پرونده‌ها کم شده و پرونده‌های مسن کاهش یافته است، با مدیریت خوبی که بوده تشنج‌هایی که عموما با مرکزیت اصفهان بوده مدیریت شده، همه می‌دانیم مرکز تشنجات اصفهان است و اگر مشکلات اصفهان خاموش شود مشکلات دیگر شهرها نیز رفع می‌شود، البته این به این معنا نیست که اصفهان مردم بدی دارد به این معناست که اصفهان کانون توجهات کشور است.
وی خاطرنشان کرد: مردم از سیاسی بازی خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند خط و خطوط را کنار بگذارند، اینکه با تغییر رئیس جمهور مدیران جوان ما به سرعت تغییر می‌کنند کار اشتباهی است، اگر خط‌ها مختلف شد تنها وزرا را تغییر دهند و بخشدار و یا شهردار و غیره را تغییر ندهند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم ما تجربه کار را زود یاد می‌گیرند اما نباید زود به زود تغییر کنند، اصفهان با همه مسائل و مشکلات استانی بسیار امن و با آرامش است که این به دلیل فعالیت‌های خوب دادگستری اصفهان و مجموعه آن بوده، باید از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش  نیز تشکر کنیم.
وی بیان کرد: مسئولان و کارمندان ما باید دست به دست هم بدهند و با همه کمبود‌ها روز به روز وسعت بیشتری به کشور دهیم تا نشان دهیم تحریم‌ها تنها ما را در کار مقاوم‌تر می‌کند و برای دشمنان سودی ندارد.
آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ما در همه زمینه‌ها پیش رفته‌ایم، اظهار داشت: ما کسانی بودیم که پیش از انقلاب در مسائل اسلحه بسیار عقب بودیم اما امروز در منطقه حرف نخست را می‌زنیم که هیچ کشوری در منطقه چنین قدرتی ندارد. این عظمت که در برابر دشمن مقابله می‌کنیم ارزش است و باید دست به دست هم دهیم.
وی با بیان اینکه در کشور هیچ چیز به جز افراد دارای احساس مسئولیت کم نداریم، گفت: چرا باید در صنعت رشد کنیم اما وزارت صنعت ما نقص‌ها را لیست نکرده باشد تا از طریق دانشگاه برطرف شود، ما که پهباد آمریکایی را در دست گرفتیم، نمی‌توانیم یک قطعه خودرو تولید کنیم، البته از خارج خریدن برای برخی‌ها سود بیشتری دارد که امیدوارم این مسئله در کشور از میان برود.
دادستان سابق اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: تا کنون هم دردی با ستم دیدگان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام و از همه مدیران و همکاران طلب بخشش دارم و از همه کسانی که در این راه مرا همراهی نموده‌اند تشکر می‌کنم.
حسن رحیمی پیرامون اقدامات صورت گرفته در دادسرای مرکز استان اصفهان افزود: ایجاد تحول اساسی در دادسرا با به کار گیری قضات جوان با بیش از 95 درصد جا به جایی، نظارت و کنترل ورودی پرونده در زمان پالایش اجرا، توسعه دادسرای استان اصفهان از 8 مجتمع به 10 مجتمع قضایی از نخستین اقدامات ما بوده است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش 9 شعبه بازپرسی، 5 شعبه دادیاری، 4 شعبه اظهار نظر و تشکیل واحد کیفر خواست به عنوان امری بدیع با به کار گیری 5 نفر از همکاران مجرب از دیگر اقدامات دادستانی بوده است.
دادستان سابق اصفهان با بیان اینکه ایجاد واحد کشیک حضوری شبانه برای نخستین بار در کشور رخ داده است، گفت: تشکیل تیم بررسی صحنه جرم، کاهش حدود 10 هزار پرونده و تلاش در راستای کاهش پرونده‌ها دیگر اقدامات داستانی اصفهان است.
رحیمی تصریح کرد: تشکیل معاونت‌ها، احکام کشوری، تشکیل مجتمع ویژه جرائم اقتصادی، ایجاد واحد 3 جلو کیفری، به کارگیری یکی از معاونان به عنوان سرپرست کشیک، تقویت و نظام مند بودن دفتر دادسرا که از تلاش همکاران ما در استان اصفهان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر