کد خبر: 930536
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
مبارز ایرانی رشته MMA معتقد است که هنوز برای اهدافی که برای خود تعیین کرده است نرسیده و با تلاش زیاد سعی در رسیدن به خواسته‌هایش دارد.
 
امیر علی اکبری

جوان آنلاین: امیر علی اکبری، هرکول ایرانی تنها ورزشکار ایرانی است که در رشته ورزشی MMA  فعالیت می‌کند. این ورزشکار در گذشته در رشته کشتی فرنگی به مقام قهرمانی در جهان رسیده بود و همین طور قهرمانی در آسیا را به دست آورد.

علی اکبری از سال 2015 در رشته MMA فعالیت کرده است و در حال‌ حاضر نیز در عضویت سازمان ACB روسیه فعالیت می‌کند.

 علی اکبری در ابتدا درباره حضور در رشته ورزشی MMA، گفت‌:  MMA نزدیک‌ترین ورزش به کشتی بود که من می‌توانستم از مهارت‌هایم استفاده کنم. خیلی از کشتی‌گیران به این رشته ورزشی رفتند و موفق شدند. مساله مالی هم نقش بزرگی ایفا می‌کند. شما در این  رشته می توانید درآمد خوبی هم داشته باشید. همچنین ورزشکارانی در 40 سالگی در این رشته ورزشی به قهرمانی در جهان می رسند و این به این معنا است که سن نقش چندان مهمی در رسیدن به موفقیت ایفا نمی‌کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: من سخت ترین مسابقه‌ای که داشتم امسال بود و با یک حریفی از لهستان مبارزه کردم و توانستم برنده شوم. ورزش همیشه در زندگی ام نقش داشته است و من دو بار در روز تمرین می‌کنم. یک بار صبح و یک بار هم در بعد از ظهر. همچنین به تیراندازی و کشتی نیز مشغول هستم. هنوز به مربیگری فکر نکرده‌ام و به اهدافی که در سر دارم نرسیده ام.

مبارز ایرانی در ادامه‌ صحبت‌های خود، درباره مساله پیش آمده در کشتی نمایشی در عربستان و تقابل احتمالی با ورزشکارانی از رژیم صهیونیستی، گفت‌: دو ایرانی با خواست خودشان به عربستان رفتند و یک نمایشی در آن جا ایفا کردند تا اعراب به آنها بخندند، در ادامه من گفتم که هر جا که آنها بخواهند در جهان برابر مبارزان عربستانی روبرو خواهم شد.

وزیر ورزش عربستان اعلام کرد که نمی‌توانند چنین مسابقه را ترتیب دهند. در واقع عرب ها ورزشکاری در این رشته ورزشی ندارند. درباره تقابل با ورزشکارانی از رژیم صهیونیستی نیز باید این را بگویم که تاکنون با آنها رقابتی نداشته ام و امیدوارم که رقابتی هم با آنها نداشته باشم. در سنگین وزن ورزشکاری از آن‌ها وجود ندارد.

علی اکبری در پایان صحبت‌های خود درباره خصوصیات خودش در زندگی شخصی‌اش ، گفت‌: من در زندگی شخصی ام فردی آرام هستم. غیر از جمعه‌ ها که استراحت می‌کنم مابقی روزها در حال تمرین هستم. جمعه‌ ها سعی می‌کنم در کنار خانواده‌ حضور داشته باشم و یا به تیراندازی و شنا بروم و فیلم تماشا می‌کنم. در طول هفته‌ انرژی زیادی صرف تمرین کردن می‌کنم. بر خلاف آن چه که  ممکن است فکر کنید من در زندگی شخصی ام آرام و ساکت هستم و فکر می‌کنم خیلی ساکت تر از بقیه کشتی‌گیران محسوب می شوم

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار