کد خبر: 930421
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در تلاشیم تا مشکلات استادیوم آزادی هرچه سریع‌تر حل شود.
 
محمدرضا داورزنی

جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف درباره مهلت 38 روزه مانده تا اجرای قانون بازنشستگی جدید اظهار کرد: طبیعی است که همه افراد باید از قانون تبعیت کنند و نفرات جدیدتر نیز باید در فرایند انتخابات معرفی شوند. کاندیداهای جدیدی برای فدراسیون‌ها نیز باید با شرایط جدید خود را سازگار کنند.

داورزنی درخصوص اینکه احمد ضیایی و مهدی تاج مشمول قانون جدید بازنشستگی می‌شوند یا خیر پاسخ داد: در این خصوص خواهش می‌کنم بحث فرعی را پیش نکشید. مجموعه فدراسیون‌ها و روسای آنها باید از قانون تمجید کنند و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. هر نهاد یا موسسه غیردولتی که به نحوی از دولت بودجه می‌گیرند شامل این قانون می‌شود. وزارت ورزش نیز با هماهنگی فدراسیون‌ها قانون را اجرا می‌کنند تا از نظر بین‌المللی نیز مشکلی پیش نیاید. هرچه زودتر این کار را پیگیری می‌کنند تا فدراسیون‌ها برنامه‌هایشان را برای المپیک 2020 دنبال کنند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره نامه نگاری‌های اخیر فدراسیون والیبال به کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی گفت: تا آنجایی که من در جریان هستم مکاتبه‌ای رسمی صورت نگرفته است و فقط به صورت تلفنی سوالاتی را پرسیده‌اند. هدف فدراسیون والیبال هم این نبوده که مشکلی را ایجاد کنند و سوالشان درخصوص اساسنامه بوده است. فدراسیون جهانی والیبال هم به صورت تلفنی در این باره با کمیته ملی المپیک صحبت کرده بود و درنهایت نیز با خود من به صورت تلفنی صحبت کردند و من هم شرایط را توضیح دادم.

داورزنی در پاسخ به این سوال که چرا ارز ثانویه برای باشگاه پرسپولیس تعلق گرفته است اما تیم ملی کشتی که باید هفته بعد در رقابت‌های جهانی شرکت کند هنوز ارز ثانویه را دریافت نکرده گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طرف وزارت و عنایت دولت قرار شده تا براساس اولویت‌ها و اعزام‌های تیم‌ها به فدراسیون‌ها ارز ثانویه تعلق بگیرد و این ارز برحسب ضرورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. نامه فدراسیون کشتی هم چند روز پیش ارسال شد و مشکل حل شده است. با هماهنگی بانک مرکزی قرار شده است در سایر رشته‌ها نیز که برای کسب سهمیه‌های المپیکی و حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی نیاز به ارز دارند این ارز ثانویه تعلق بگیرد. فدراسیون کشتی نیز دو عدد می‌خواست که این قضیه حل شد.

او درخصوص اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص برطرف کردن مشکلات ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در هر صورت باید تمامی استادیوم‌ها و به ویژه ورزشگاه آزادی به استانداردهای روز نزدیک شوند. درباره ورزشگاه آزادی هم کریمی و هم اراده وزارت ورزش به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند. هرچند AFC الزامی را در نظر گرفته است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا استادیوم آزادی که به عنوان نماد ورزش ایران است را به استانداردهای لازم نزدیک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار