کد خبر: 930354
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
پس از ماجرای خرید چندین دستگاه پژو پارس، تبلت و کولر‌های گازی برای دفاتر اعضا و مدیران شورای شهر تهران، استفاده خانوادگی عضو شورای شهر تهران از اموال بیت‌المال خبرساز شد.

جوان آنلاین: ماجرا‌های شورای شهر تهران در دوره پنجم تمامی ندارد و پس از خرید چندین دستگاه پژو پارس و تبلت در ابتدای فعالیت شورای پنجم برای اعضا و در ادامه خرید چندمیلیونی کولر‌های گازی برای دفاتر مدیران و اعضای شورای شهر تهران، این بار نیز ماجرای جدیدی برای شورای پنجم رقم خورد.

صبح امروز خبری در برخی از کانال‌ها با این عنوان که یکی از زنان عضو شورای شهر تهران خودروی شورا را در اختیار برادرش می‌گذارد و ایشان هم با خودروی شورا می‌رود سفر شمال و تصادف می‌کند و خودروی اوراق را بر می‌گرداند منتشر شد. در همین زمینه خبرنگار تسنیم برای صحت و سقم این موضوع، با برخی از اعضای شورای شهر تهران تماس برقرار کرد که طبق روال اعضای شورای شهر تهران حاضر به پاسخگویی نبودند و در ادامه نیز با تماس‌های مکرر علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما در جریان این اتفاق هستید یا خیر؟ اظهار کرد: بنده در جلسه هستم و هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

در ادامه نیز خبرنگار تسنیم تماسی را با زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران برقرار کرد که وی نیز در پاسخ به این پرسش که آیا از این اتفاق و تصادف اطلاعاتی دارد یا خیر؟ گفت: بنده از این اتفاق اطلاعی ندارم.

وی البته در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا خودرو‌های اعضای شورای شهر تهران در اختیار چه کسانی است؟ بیان کرد: یکی از اعضای شورای شهر تهران (خانم) راننده‌اش برادر وی است.

به گزارش تسنیم علی‌رغم پیگیری‌های مکرر دیگر هیچکس از اعضای شورای شهر تهران که شعار شفافیت و شورای شیشه‌ای را از ابتدای کار خود سر داده‌اند حاضر به شفاف‌سازی و روشن‌گری در این زمینه نبودند، چرا خودروی بیت‌المال در اختیار برادر عضو شورای شهر تهران قرار گرفته است و چرا وی با خودروی بیت‌المال سفری را به شمال داشته است؟!

در همین رابطه عصر امروز معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران اطلاعیه‌ای را در رابطه با خودروی آسیب‌دیده یکی از اعضای شورای شهر تهران منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، در پی انتشار برخی اخبار در مورد حادثه پیش آمده برای خودروی یکی از اعضای شورای شهر تهران به اطلاع می‌رساند؛ مدتی پیش خودرویی در اختیار یکی از اعضای شورا دچار سانحه شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

راننده خودروی یاد شده از بستگان عضو شورا بوده که از شهریور ماه سال ۹۶ به عنوان راننده ایشان مشغول خدمت در شورای اسلامی شهر تهران است و تشریفات قانونی مربوط به تحویل خودرو به وی نیز در ابتدای فعالیت شورای پنجم طی شده است.

شایان ذکر است که خسارت‌های مالی وارده به خودرو نیز از سوی شرکت بیمه‌گر پرداخت می‌شود؛ لذا اخبار منتشر شده مبنی بر در اختیار قرار دادن خودرو به فرد غیر، خلاف واقع است.

به گزارش تسنیم در حالی معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران در خصوص ماجرای این تصادف اطلاعیه‌ای را صادر کرده است که متاسفانه در این رابطه نیز هیچ شفافیتی را در خصوص اتفاق صورت گرفته بیان نکرده است و در واقع بهتر بود که در این اطلاعیه نام عضو شورای شهر تهران و نسبت وی که براساس اخبار برادر عضو شورای شهر تهران بوده اشاره می‌کرده. ضمن این که بهتر بود که در این اطلاعیه اشاره‌ای را نیز به این موضوع که چرا این عضو خانوادگی شواری شهر تهران از خودروی بیت‌المال برای سفر به شمال و خوشگذرانی استفاده کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار