کد خبر: 930349
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
شرکت گاز گلستان
مدیرعامل گازگلستان از اجرای بيش از  9 هزار کیلومترشبکه گاز درسطح استان تاکنون خبرداد.

محمد رحیم رحیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گازگلستان با اشاره به خبرفوق گفت:درحال حاضر در سطح استان گلستان معادل 9027  کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده که از این میزان افزون بر  3376 کیلومتر مربوط به شهرها و نزدیک به 5651  کیلومتر نیز در روستاهای استان می باشد.

 وی با بیان اینکه اجرای این میزان شبکه گذاری در استان قابل توجه است افزود:در همین راستا در 6 ماهه اول سال جاری نیز با تلاش کارکنان شرکت افزون بر 270  کیلومتر شبکه گاز اجرا شد که شهرستان گنبد با بیش از76  و مراوه تپه با 72  کیلومتر بیشترین حجم شبکه را به خود اختصاص دادند.

  رحیمی اذعان داشت:از این مقدار معادل 32 کیلومتر شبکه شهری بوده و حدود 238  کیلومتر شبکه نیز روستایی می باشد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر دراستان تمامی 30 شهر و همچنین  852   روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 25  پروژه روستایی  نیز دردست اجرا می باشد.

رحیمی با تاکید براستفاده ایمن وبهینه ازگازطبیعی،ازمشترکین عزیز خواست تاسیستم لوله کشی داخلی منازل خود را کنترل کرده تا در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی و محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه اظهارداشت:دقت شود وسایل گازسوز  قبل از نصب توسط سرویس کاران مجاز برسی تا ازصحت کارکرد آن مطمئن شده ،ضمن اینکه  بصورت مستمر نیز دودکشها را کنترل نموده و از محکم بودن و باز بودن مسیر دودکش ها  اطمینان حاصل نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر