کد خبر: 930334
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
دو مأمور پلیس در جریان عملیات‌های جداگانه با سوداگران مرگ و اشرار مسلح در شرق و غرب کشور به شهادت رسیدند.
دو مأمور پلیس در جریان عملیات‌های جداگانه با سوداگران مرگ و اشرار مسلح در شرق و غرب کشور به شهادت رسیدند. در جریان اولین عملیات رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان سیب سوران در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار ما، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه ظهر روز دوشنبه اتفاق افتاد که در جریان آن مأموران پلیس شهرستان سیب سوران از جابه‌جایی محموله مواد افیونی با دو دستگاه خودروی وانت و پژو‌۴۰۵ از مناطق مرزی با خبر شدند. مأموران مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان، سوداگران مرگ را در روستای سیب شناسایی کردند و با آنان درگیر شدند. سردار قنبری گفت: در این درگیری ستوان دوم مرتضی کارچانی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهر به شهادت رسید و دو نفر از سوداگران مرگ هم به هلاکت رسیدند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر، دوقبضه سلاح به همراه خشاب و مهمات مربوطه از خودروی قاچاقچیان کشف شد.
شهادت یک مرزبان در مریوان
یکی از مرزبانان هنگ مرزی مریوان در جریان درگیری شبانه با اشرار مسلح به شهادت رسید. سردار محمدکاظم تقوی، جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در توضیح حادثه گفت:شامگاه دوشنبه مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی درگیر شدند که در جریان آن سرباز وظیفه میلاد محمدیان به شهادت رسید. وی افزود:در جریان این درگیری مرزبانان موفق شدند ضمن وارد کردن تلفات سنگین، مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از آن‌ها کشف کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار