کد خبر: 930238
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
عضو کادر فنی تیم ملی امید در مسابقات جهانی سال گذشته گفت: علیرضا کریمی که طلای بازی‌های آسیایی را گرفت و حالا هم به جهانی می‌رود،‌ حالا فقط من این وسط محروم مانده‌ام.

جوان آنلاین: حمیدرضا جمشیدی با اشاره به اینکه همچنان از سوی اتحادیه جهانی محروم است و به همین دلیل با وجود داشتن دو کشتی‌گیر در تیم ملی جوانان، در کادر فنی این تیم در جهانی اسلواکی قرار نگرفت، اظهار داشت: سال گذشته بعد از اتفاقاتی که به‌خاطر موضوع علیرضا کریمی در مسابقات جهانی امیدها رخ داد، من به‌مدت دو سال از حضور در میادین بین‌المللی محروم شدم و همین باعث شد که امسال نتوانم در کادر فنی تیم جوانان حضور داشته باشم. چون من در این تیم دو شاگرد داشتم و طبق چیزی که فدراسیون مشخص کرده من هم می‌توانستم یکی از اعضای کادر فنی اعزامی به مسابقات باشم که امیر توکلیان گفت "به‌خاطر محرومیت نمی‌توانی در کادر فنی تیم ملی باشی".

وی در مورد شرایط شاگردانش در مسابقات جهانی جوانان تأکید کرد: سجاد غلامی و امیر یاری شاگردان من بودند که در مسابقات قهرمانی آسیا هم به مدال طلا رسیدند، آنها باید در جهانی هم مدال می‌گرفتند اما به‌خاطر مشکلات روحی این اتفاق نیفتاد. مربی یک سال کاری انجام نمی‌دهد اما یک ماه مانده به جهانی، به‌عضویت تیم ملی درمی‌آید، درحالی که هیچ شناختی از روحیه کشتی‌گیران ندارد و به علم روز دنیا هم مجهز نیست. من این بچه‌ها را از 8‌ــ‌7 سالگی تمرین می‌دهم، در جریان تمام مشکلات و مسائل‌شان هستم، بارها خواستند کشتی را کنار بگذارند اما من مانع شدم تا اینکه به اینجا رسیدند و باید نتیجه زحمات‌شان را می‌گرفتند.

جمشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی فدراسیون یا ارگان ورزشی دیگری تلاشی برای کاهش محرومیت او شد یا نه، گفت: نه، هیچ تلاشی نشد. خیلی‌ها از علیرضا کریمی تجلیل کنند اما در این قدردانی‌ها من که به‌مدت 2 سال محروم شده بودم، جایی نداشتم.

این مربی سازنده کشتی گفت: بعد از مسابقات امیدهای جهان چندین مرتبه تماس گرفتند و خواستند که در مراسمی شرکت کنم. وقتی به آنجا رفتم به من یک کارت هدیه یک‌میلیون تومانی دادند که این واقعاً برای من توهین‌آمیز بود. از خجالت آب شدم. کاش فقط یک لوح تقدیر می‌دادند و بس، با این هدیه شأن و ارزش مربیگری من را زیر سؤال بردند. بعد از آن دیگر تصمیم گرفتم در هیچ مراسمی شرکت نکنم و تا یک هفته از رفتنم ناراحت بودم.

این مربی کرجی ادامه داد: کار من مربیگری است و با جان و دل این کار را انجام می‌دهم. این روزها هم همین کار را در باشگاهم انجام می‌دهم، اما هیچ جایی برای کاهش محرومیت من اقدامی انجام نداد و این وسط فقط من محروم شدم، علیرضا کریمی که به بازی‌های آسیایی رفت و طلایش را گرفت، حالا هم به مسابقات جهانی می‌رود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار