کد خبر: 930166
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: مالیات در حال حاضر نقش اساسی در کشور دارد و حدود ۷۰ درصد درآمدهای مالیاتی سال جاری تاکنون وصول شده است.

معصومه آقاپور علیشاهی، با اشاره به بازدیدش از نمایشگاه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی کشور  اظهار داشت: مالیات در حال حاضر نقش اساسی در کشور دارد به ویژه در بخش درآمدهای غیرنفتی کشور که می‌تواند بار سنگینی از هزینه های کشور را به دوش می‌کشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی 5 سال گذشته اقدامات خوبی به ویژه در بخش شفافیت، راستی‌آزمایی، اعتبارسنجی و مکانیزه کردن مالیات در کنار فناوری اطلاعات صورت گرفته است، گفت: باید از تمام مجموعه‌هایی که در حوزه اجرای پنجره واحد و دولت الکترونیک نقش آفرینی کرده‌اند، تشکر کرد البته تا دستیابی به نقطه مطلوب و مقبول فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون الفبا تعریف شده اما هنوز به جمله سازی نرسیده‌ایم در حالی که در کشورهای توسعه یافته این موضوع به کتاب تبدیل شده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درآمد مالیاتی باید در کشور فرهنگ‌سازی شود، اظهار داشت: مالیات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری، ایجاد رفاه، عدالت و انصاف در جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود 70 درصد درآمدهای مالیاتی سال جاری تاکنون وصول شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر