کد خبر: 930035
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
قهرمان ایران در رقابت های تیراندازی پاراآسیایی گفت: امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولان کشور باشد تا شرایط بهتری را برای ورزشکاران در رشته تیراندازی فراهم کنند.
 
جوانمردی: امیدوارم این مدال یک تلنگر باشد/باید یک طلای دیگر بگیرم

جوان آنلاین: ساره جوانمردی پس از کسب مدال طلا در اولین روز رقابت های تیراندازی در ماده ۵۰ متر خفیف (میکس) گفت: این مسابقه در بخش جانبازان و معلولان در بخش میکس چند سالی است که برگزار می شود و همواره رکورددار و قهرمانان این رشته از کشورهای کره جنوبی و چین بودند اما ۴، ۵ سالی است که ما توانسته ایم این مدال را از چنگشان دربیاوریم.

او اضافه کرد: خدا را شکر می کنم که یک پاراآسیایی دیگر هم گذشت و حداقل در رشته ۵۰ متر توانستم برای کشورم مدال طلا کسب کنم. بار دیگر ثابت شد با بضاعت کم و اندک از جمله نبود فشنگ کافی برای تمرین یا معضلات دیگری که در شرایط اقتصادی داریم و متاسفانه در این سال ها بدتر هم شده، باز هم می توانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم. امیدوارم این مدال طلا تلنگری برای مسئولان ورزش کشور باشد تا شرایط بهتری را فراهم کنند و کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز تکرار شود.

جوانمردی در مورد سایر مسابقاتی که در آن شرکت خواهد کرد، گفت: من در این دوره تنها در دو ماده شرکت خواهم کرد. ۵۰ متر خفیف که در آن توانستم مدال طلا را کسب کنم و ۱۰ متر بادی که انشاءالله اگر مردم دعایم کنند در مسابقه فردا نیز دلشان را شاد خواهم کرد.

قهرمان پاراآسیایی جاکارتا در رشته ۵۰ متر میکس در مورد احتمال جابجا کردن رکورد در ۱۰ متر بادی اظهار داشت: نمی توانم قولی در این مورد بدهم. شاید گفتن اینکه مدال می گیرم راحت تر باشد. در تیراندازی نمی توان قول داد اما مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم ایران تمام تلاشم را به کار می گیرم و انشاءالله اتفاق خوبی در نهایت رخ بدهد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار