کد خبر: 930005
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
سیدعرفان حسینی با ابراز خرسندی از دستیابی به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ موفقیت ورزشکاران ایرانی را به معجزه تشبیه کرد.
 
دوومیدانی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی

جوان آنلاین: سیدعرفان حسینی پس از دستیابی به مدال برنز ماده پرتاب نیزه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: این دوره آخری است که در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کنم و خوشبختانه در همین دوره موفق به کسب نشان برنز شدم.

وی در ادامه افزود: بعد از ۱۷، ۱۸ سال حضور در تیم ملی پارادوومیدانی کار برایم کمی سخت شده بود. جوانان خوبی آمده‌اند و سطح مسابقات خیلی بالا رفته است. سطح همین مسابقات پاراآسیایی به اندازه پارالمپیک و جهانی است و کار دشواری داریم. در کل من با توجه به مشکلاتی که داشتم از مدالی که کسب کردم، راضی‌ام.

پارادوومیدانی‌کار ایران به سرمایه‌گذاری دیگر کشورها در پارادوومیدانی اشاره کرد و گفت: اگر ما در کشورمان پیشرفت می‌کنیم، رقبا دارند جهش می‌کنند. باید ببینیم چه اتفاقی باعث بروز این مساله شده است. به نظر من با امکانات کمی که در ایران داریم، معجزه می‌کنیم در همین بازی‌های پاراآسیایی. بچه‌های ما از زندگی خود می‌زنند و با غیرت برای موفقیت ایران تلاش می‌کنند. آنها به عشق وطن، مردم و خانواده‌های خود می‌جنگند و چیزی کم نمی‌گذارند.

حسینی در پایان تصریح کرد: ما با کمبود امکانات زیادی مواجه هستیم. امیدوارم مسئولان بیشتر به این بچه‌ها برسند. حق آنهاست که بیش از این مورد توجه باشند.

همچنین بهزاد عزیزی درباره کسب مدال نقره مسابقات پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی اندونزی گفت: خدا را شکر موفق به کسب مدال شدم، سطح مسابقات خوب بود.

وی ادامه داد: حریف ازبکستانی رکورددار جهان است و حسینی هم قهرمان دوره گذشته است که نشان از سطح بالای مسابقات دارد. کیفیت مسابقات خوب است. اولین حضورم در این مسابقات بود و امیدوارم برای مسابقات آینده نتیجه بهتری بگیرم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار