کد خبر: 929985
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
کارگردان «آن بیست و سه نفر» در خصوص حضور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور حاج قاسم در پشت صحنه این فیلم برایمان ارزشمند بود و با آمدنشان ثابت کردند نیروهایشان را تنها نمی‌گذارند.
کارگردان «آن بیست و سه نفر» در خصوص حضور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور حاج قاسم در پشت صحنه این فیلم برایمان ارزشمند بود و با آمدنشان ثابت کردند نیروهایشان را تنها نمی‌گذارند.
مهدی جعفری درباره آرزویش برای ساخت این فیلم به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همیشه دوست داشتم این قصه را بسازم، البته مستند آن را تولید کردم، اما قاب سینما روایت دیگری است که می‌تواند ادای دینی در مقابل شجاعت و ایستادگی این رزمندگان باشد. وی ادامه داد: برای انتخاب بازیگران سه ماه زمان گذاشتیم تا افراد نزدیک به واقعیتی که آن رزمندگان در آن روز‌ها داشتند را انتخاب کنیم از این رو امیدوارم خروجی کار مطلوب باشد. جعفری درمورد تاثیر این فیلم روی مخاطبان خاطرنشان کرد: اتفاقی که در واقعیت برای این بیست و سه نفر افتاده را نمی‌توان تصویر و حتی ترسیم کرد، اما ما تلاش می‌کنیم تا غیرت و ایستادگی‌ها را نشان دهیم و ادای دینی در مقابل از خود گذشتگی این عزیزانمان داشته باشیم.
مجتبی فرآورده تهیه کننده این اثر سینمایی نیز گفت: مهدی جعفری همیشه دغدغه ساخت این اثر را داشت، امروز خوشحالم که بالاخره به آرزویش رسید و کار را کلید زد، این داستان آنقدر جذاب است که هر کارگردانی را به ساخت ترغیب می‌کند. وی در مورد هدف این بیست و سه نفر اظهارداشت: این بیست و سه نفر، اسیری با عزت را به آزادی با ذلت ترجیح دادند و پای آرمان‌های خود و کشورشان ایستادند و نقشه‌های شوم صدام را نقش بر آب کردند و حالا ما امروز تلاش می‌کنیم تا گوشه‌ای از این واقعیت را برای مردم سرزمینمان به تصویر بکشیم. فرآورده در خصوص حضور سردار سلیمانی گفت:حضور سردار در پشت صحنه این اثر برایمان بسیار ارزشمند است و من فکر می‌کنم این حضور همچون حضور «آن بیست و سه نفر» در آن روز‌ها بسیار ضروری بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار