کد خبر: 929696
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در سراسر کشور
دانشجویان سراسر کشور دیروز در اقدامی خودجوش، بعد از نماز جمعه با راه‌اندازی پویش «نه به FATF» اقدام به روشنگری مردم پرداختند.

جوان آنلاین: دانشجویان سراسر کشور دیروز در اقدامی خودجوش، بعد از نماز جمعه اقدام به راه‌اندازی پویش «نه به FATF» و روشنگری مردم کردند.

راه اندازی پویش «نه به FATF»به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

در این راستا؛ بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک با جمع آوری امضا از دانشجویان و روشنگری در خصوص خطراتی که این لایحه استعماری برای کشور رقم خواهد زد، پویش «نه به FATF» را راه اندازی کردند.

 
 
نامه دانشجویان لرستانی به مجمع نمایندگان استان
 دانشجویان لرستانی نیز در این راستا برای عدم تصویب این لایحه، نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان نوشتند و خواستار رد این لایحه در مجلس شدند. در بخشی از این نامه آمده است:

 عده ای همانطور که ترکمانچای هسته‌ای را بر کشور تحمیل کردند، درصددند بار دیگر استقلال کشور را به مسلخ ذبح برند، با تصویب fatf جزئی‌ترین مسائل اقتصاد کشور را برای تحریم کنندگان همیشگی ملت ایران کاملا شفاف کنند. با پذیرش تعریف تروریسم توسط غرب نهاد‌های امنیتی داخلی، وزارتخانه‌های داخلی، سربازان جبهه مقاومت مورد تحریم قرار دهند. کدام عقل سلیمی این را می‌پذیرد که نمایندگان ملت، سربازان و قهرمانان ملی را به عنوان حافظان امنیت و آرامش کشور را به جای آنکه مدال افتخار بر گردنشان بیاویزند، مورد تحریم قرار می‌دهد؟ سوال جدی اینست مواجه نمایندگان استان با این طرح استعماری چیست؟ چرا هیچ جوش و خروشی از نمایندگان استان برای عدم تصویب این طرح در مجلس دیده نمیشود؟ چرا مخالفت علنی و تلاش گستره برای جلوگیری از تصویب آن ازسوی نمایندگان استان نمایان نیست؟

از سوی دیگر با نهایت تاسف شاهد آن بوده ایم در بحث طرح شفافیت آرای نمایندگان، طرحی که به طور مشخص سبب مسئولیت پذیری نمایندگان و پاسخگویی آنان درقبال عملکردشان میشود و حق طبیعی مردم لرستان است بدانند تصمیم گیری نمایندگانشان درمورد مسائل مختلف چگونه است، حرکت موثری را از سوی شما شاهد نبوده ایم. چگونه است که ملت نباید بداند نماینده منتخبش در مجلس چه میکند؟

سوال جدی جنبش دانشجویی استان از مجمع نمایندگان لرستان اینست چرا و با کدام منطق از ۹ نماینده استان لرستان فقط و فقط دو نماینده با این طرح موافقت کرده اند؟ به نظر هیچ توجیهی برای این رفتار متصور نمیتوان شد. برای جنبش دانشجویی استان مورد قبول نیست نمایندگان به راحتی هرچه تمام‌تر شانه از بار مسئولیت خالی کنند و به هیچ کس نیز خود را پاسخگو ندانند. 
 
این نامه توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه لرستان، آزاد خرم آباد، آزاد بروجرد، علوم پزشکی لرستان، آیت الله بروجردی بروجرد، پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و جامعه اسلامی دانشگاه لرستان، جامعه اسلامی دانشگاه آزاد، تشکل پیروان ولایت آزاد و انجمن مستقل علوم پزشکی لرستان به امضا رسیده است.
 
بروشور و تراکت «نه به FATF» در بین دانشجویان کرجی
در شهر کرج نیز میز‌های روشنگری و مباحثه پیرامون مسائل گوناگون و به طور خاص fatf برقرار شد و صد‌ها بروشور و تراکت در بین دانشجویان توزیع شد.
 
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در سراسر کشور/ دانشجویان مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کردند
 
میلاد مفاخری، دبیر مجمع دبیران هیات‌های علمی پیام نور کرج به خبرنگار ما گفته است: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۷ خطاب به نمایندگان و سران مجلس در رابطه به معاهدات بین المللی، اما متاسفانه مجلس عزم خود را برای تصویب آن‌ به کار گرفته است.

 

او ادامه داد: اهمیت لوایح و معاهدات مورد بررسی در مجلس شورای اسلامی و تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیم (به طور خاص fatf) آن‌ها بر زندگی و کوچک شدن سفره مردم تاثیر دارد.

 

دبیر مجمع دبیران هیات‌های علمی با بیان اینکه کانون فرهنگی سیاسی جهان آرا دانشگاه پیام نور مرکز کرج در اقدامی آتش به اختیار زوایای پیدا و پنهان این لوایح را به دور از جهت گیری‌های سیاسی مورد روشنگری قرار داد، افزود: میز‌های روشنگری و مباحثه پیرامون مسائل گوناگون و به طور خاص fatf برقرار شد و صد‌ها بروشور و تراکت در بین دانشجویان توزیع شد تا مطالبه گری صحیح را در بین دانشجویان اشاعه دهد و قدمی هر چند کوچک در جلوگیری از تصویب این معاهده بردارد.

 

دانشجویان فنی و حرفه‌ای سمنانی طومار مخالفت با fatf امضا کردند

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان سمنان نیز به همت شورای تبیین مواضع این دانشگاه روز گذشته در اقدامی خودجوش با تنظیم طوماری، مواضع خود را در حمایت از حقوق ملت و مخالفت با FATF اعلام کرده و نمازگزاران سمنانی نیز آن را امضا کردند.

نمازگزاران شهرستان سمنان با امضای این طومار که در مخالفت با FATF و جلوگیری از تضییع حقوق ملت تنظیم شده بود، مواضع خود را در قبال این قرارداد اعلام کردند.

امضای طومار مخالفت FATF از سوی دانشجویان دانشگاه یاسوج
همچنین در یاسوج جمعی از دانشجویان دانشگاه یاسوج بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه با امضای طوماری مخالفت خود را با تصویب لایحه FATF اعلام کردند.

دانشجویان معترض با سردادن شعارهایی اعتراض خود را به نمایندگان حامی FATF نشان دادند.

گفتنی است، دانشجویان پلاکاردها و دست نوشته هایی با خود همراه داشتند که روی آنها شعارهایی در مخالفت با تصویب لوایح fatf نوشته شده بود.
 
دانشجویان ساوه پویش «نه به fatf» راه انداختند
دانشجویان ساوه نیز از این پویش جانماندند؛ انها در چند روز گذشته در اقدامی خودجوش در پویش مردمی نه به Fatf یکصدا فریاد زدند تا نمایندگان مجلس از خواب غفلت و بی توجهی بیرون آمده و شاید نگاهی به درد‌های اصلی مردم داشته باشند.
 
 
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در دانشگاه‌های کشور/ دانشجویان مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کردند

این دانشجویان با چاپ بنر و جمع آوری امضا از منصوری، نماینده ساوه در مجلس، خواستند به لوایح Fatf رای منفی دهد.
 
در ایلام نیز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی، با تهیه طوماری مردم را نسبت به عواقب تصویب این لایحه هوشیار کرد.
 
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در سراسر کشور/ دانشجویان مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کردند
 
 
دانشجویان بسیجی بابل و تنکابن از استان مازندران هم در حاشیه نماز جمعه این هفته اقدام به روشنگری مردم کردند. آنها با تهیه و پخش طوماری به روشنگری نمازگرادان پرداختند.
 
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در سراسر کشور/ دانشجویان مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کردند
راه‌اندازی پویش «نه به FATF» در سراسر کشور/ دانشجویان مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کردند
 
ناگفته نماند که دانشجویان بوشهری هم ظهر امروز در اعتراض به این لایحه استعماری بعد از نماز ظهر وعصر در مسجد دانشگاه خلیج فارس تجمع می کنند.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
زمان ان رسیده که به خروج ارز بصورت چمدانی از کشورپایان داده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
باید جلوی ورود و خروج چمدانی ارز به خارج کنترل شود . و گردش مالی کلا با کارت بانکی باشد . حال ایران باشد و یا خارج از ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
احسنتتتت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار