کد خبر: 929658
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
رئیس حوزه هنری کردستان:
رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری عصر خاطره شهید کرمی همزمان با سی ودومین سالروز شهادت این شهید به همت دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج خبر داد.

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: در راستای سیاست‌ها و اهداف حوزه هنری در معرفی و زنده نگهداشتن نام وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزاری مراسم خاطره‌گویی خانواده و یاران شهدا در کنار مرور زندگی نامه گران‌سنگ شهدا به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه سالیانه حوزه هنری در دستور کار قرار گرفته است.
وی بر ضرورت برقراری ارتباط نسل امروز با نسل دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ تقویت روحیه انقلابی در جامعه و ماندگاری انقلاب یکی از آثار پرخیر و برکت دوران دفاع مقدس است و با توجه به دشمنی‌های آشکار و پنهان ملت آزاده ایران پاسداری و تقویت از این روحیه بسیار ضروری است .
رئیس حوزه هنری کردستان افزود: هرچند خسارت‌های مادی و انسانی زیادی در دوران دفاع مقدس بر کشور ما تحمیل شد، اما ایثار جان و مال و مقاومت خانواده‌های رزمندگان دوران مقدس امروز اقتدار و عزت پایداری به ایران اسلامی بخشیده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول 40 سال از عمر با برکت نظام تمام توطئه‌های دشمنان را با اقتدار خنثی کرده و امروز شاهدیم در راستای دفاع از خون شهدای حادثه تروریستی اهواز با دقت بسیار بالا در چند مایلی نیروهای امریکایی مرکز تجمع فرماندهان داعش که تحت حمایت امپریالیسم و صهیونیسم جهانی است مورد اصابت موشکهای سپاهیان قرار می‌گیرد.  

وی از خاطرات دوران دفاع مقدس بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب به عنوان گنج و سرمایه و ثروت ملی نام برد و اظهار داشت : نسل امروز باید بداند که در چه دوران سختی 8 سال ملت ایران تنها با وحدت و توکل عملی به خدا با رهبری معمار کبیر انقلاب در برابر قدرت‌های بزرگ شرق و غرب ایستاد و سربلندانه به پیروزی رسید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان افزود: پیشرفت امروز ایران در عرصه‌های مختلف و امنیت پایدار قطعا مرهون شهدای گرانقدری است که با دست کشیدن از تعلقات دنیوی در راه حفظ کیان اسلامی جانفشانی کردند.

مرادی خاطرنشان کرد: شهید احمد کرمی  یکی از این شهدای عزیز  است که در سن 20 سالگی در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید و مدت 11 سال پیکر مطهرشان در ارتفاعات مهران باقی ماند.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهید گرانقدر سرانجام در 17 مهرماه 76 در گلزار شهدای زادگاهش سریش‌آباد قروه به خاک سپرده شد.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان افزود: سه شنبه 17 مهرماه 97 همزمان با سی و دومین سالروز شهادت شهید احمد کرمی فرمانده واحد عملیات تیپ 39 سپاه بیت‌المقدس کردستان با حضور خانواده شهید و یاران و همسن‌گرانش عصر خاطره‌ای در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج از ساعت 16 برگزار می‌شود. 
مرادی با دعوت از رهروان راه شهدا برای حضور در این محفل نورانی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک  شب خاطره ملی با حضور استان‌های اصفهان و مازندران در کردستان برگزار که جزئیات این برنامه نیز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر