کد خبر: 929643
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
قائم‌مقام سازمان شورای تبلیغات اسلامی:
قائم‌مقام سازمان شورای تبلیغات اسلامی گفت:امسال برنامه‌های سالگرد انقلاب متفاوت‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

نصرت‌الله لطفی اظهار کرد: در همایش کشوری رؤسا و سرپرستان شورای هماهانگی تبلیغات اسلامی کشور به لحاظ اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به خصوص حساسیت مقطع فعلی به عنوان یک دوره جنگ خاص و کارزار تحمیلی به نظام جمهوری اسلامی ایران با محوریت آمریکا، برنامه‌ها و سخنان خوبی شکل گرفت.

قائم‌مقام سازمان شورای تبلیغات اسلامی افزود: امسال تلاش می‌کنیم تا مراسم متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود و بیشتر تمرکز روی برگزاری مراسم به صورت تبیینی و آیینی داریم. 

وی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری مراسم انقلابی در سراسر کشور تصریح کرد: ستاد‌ها تشکیل یافته و اقدامات اولیه استان نیز انجام گرفته است. 

لطفی خاطرنشان کرد: همایش دو روزه در تبریز جهت جمع‌بندی برنامه‌ها و هماهنگی است تا به امید خداوند از هفته آتی، اجرای برنامه‌ها شروع شود. 

وی با تاکید به اینکه برنامه‌ریزی‌ها محدود به دهه فجر ۹۷ نخواهد بود و نگاه تبیینی و آیینی روی آنهاست، افزود: از چندماه مانده به بهمن‌ماه را اختصاص به تبیین دستاوردهای نظام و کارنامه 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسخ به شبهات و بصیرت‌افزایی داده‌ایم.

قائم‌مقام سازمان شورای تبلیغات اسلامی اضافه کرد: امید است مردم بابصیرت و صاحبان اصلی انقلاب ایران اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و عامل شکست جنگ تحمیلی نظام سلطه علیه ایران اسلامی باشند. 

وی تصریح کرد: البته با نگاه تبیینی و آیینی به پیشواز برنامه‌ها و مناسبت‌های قبل از دهه فجر سال ۹۷ نیز خواهیم رفت.

لطفی متذکر شد: یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه روز بزرگ مبارزه با استکبار جهانی است و اهمیت دیگری هم دارد چراکه این ماه روز برگشت تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ به ایران است از این‌رو باید مراسم بزرگ، حماسی با حضور همه اقشار برپا شود.

وی ادامه داد: بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که با توجه به خباثت و تلاش مذبوحانه دشمن و ایجاد شبهه‌افکنی در راستای تضعیف عمود خیمه ولایت، باید این مراسم باشکوه‌تر برگزار شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر