کد خبر: 929593
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برگزاری مرحله دوم اردوی آماده‌سازی این تیم کمک می‌کند تا بازیکنان بدانند کادرفنی چه انتظاراتی از آن‌ها دارند.
 
اوسیانو کروز

جوان آنلاین: اوسیانو دلاکروز دستیار کارلوس کی‌روش درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: این مرحله دوم آماده‌سازی هست. مرحله اول با بازی با ازبکستان سپری شد. این اردو که منتهی به بازی با بولیوی می‌شود، این فرصت را به ما می‌دهد که زمان بیشتری را در تهران بگذرانیم و زمان زیادی برای تمرینات و آماده‌سازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین بازیکنان متوجه خواهند شد که کادرفنی چه انتظاری از آن‌ها دارند و باید چه عملکردی داشته باشند.

کروز درباره اضافه شدن سایر بازیکنان گفت: در آخر هفته لیگ‌های اروپایی هنوز ادامه دارند و لژیونرها بعد از این بازی‌ها به اردوی تیم اضافه می‌شوند. تعدادی از بازیکنان ما که در پرسپولیس و تراکتورسازی حضور داشتند، تمرین نداشتند و بازیکنان تراکتورسازی نیز از فردا به تیم اضافه خواهند شد. بعد از یکشنبه همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

او درباره ملی‌پوشان کم پرسپولیس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: به پرسپولیس بابت نتایجش تبریک می‌گویم. بازی رفت نیمه‌نهایی آن‌ها فوق‌العاده بود و الان باید تمرکزشان را روی بازی دوم بگذارند. این یک افتخار برای فوتبال ایران بود. اعضای کادرفنی همه تیم‌ها را دنبال می‌کنند و تیم‌ها را زیرنظر دارند. همه در همه‌جای دنیا در فوتبال کارشناس هستند و نظرات خاص خود را دارند و فکر می‌کنند فوتبال را متوجه می‌شوند اما در حال حاضر یک نفر حق انتخاب داد و نام آن شخص کارلوس کی‌روش است.

دستیار کی‌روش درباره دعوت نشدن رضاییان گفت: او در لیست انتخاب شده نیست و تا جایی که حافظه ما کار می‌کند و بازی‌های رامین را به یاد داریم، او در ماتریس ما است. او در اکثر بازی‌های مقدماتی به میدان رفت و در جام جهانی در ترکیب تیم ملی حضور داشت. او در فکر انتخاب تیم بعدی‌اش است و این تصمیم شخصی‌اش خواهد بود و فکر می‌کنم او هرچه زودتر انتخابش را انجام دهد. وقتی او الان کاری ندارد، چرا اکنون نیاید با ما تمرین نکند. او الان نامش در لیست وجود ندارد اما جزوی از این خانواده است و می‌تواند با ما تمرین کند.

وی درباره دعوت سردار آزمون و غیبتش در مرحله قبلی گفت: ما تلاش زیادی برای کار سردار انجام می‌دهیم و جلسه‌ای بین کی‌روش و تاج برگزار خواهد شد و بعد از این جلسه مطالبی خواهیم داشت که به رسانه‌ها خواهیم گفت. مطمئن هستیم خبر خوشی برای فوتبال ایران داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار