کد خبر: 929482
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
انتشار ضمیمه «همشهری محله» پس از ۱۴ سال متوقف و ساختمان آن نیز به مزایده گذاشته شد.
انتشار ضمیمه «همشهری محله» پس از ۱۴ سال متوقف و ساختمان آن نیز به مزایده گذاشته شد.
روز گذشته از سوی مؤسسه همشهری اعلام شد که ضمائم همشهری محله به دلیل پاره‌ای از مشکلات چند روزی منتشر نخواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در همشهری آنلاین دنبال کنند. همشهری در حالی از توقف انتشار همشهری محله به مدت چند روز خبر داده که در یک آگهی ساختمان این نشریه ضمیمه واقع در خیابان طالقانی تهران را نیز به مزایده گذاشته است. تعطیلی همشهری محله در حالی صورت گرفته که بسیاری از مجلات همشهری در آستانه تعطیلی قرار گرفته‌اند یا قرار است با تیم‌های جدید روی کیوسک بروند.
ضمیمه همشهری محله از بهمن‌ماه سال ۸۲ و در دوران حضور محمود احمدی‌نژاد در مدیریت شهرداری تهران منتشر شد. این ضمیمه‌ها در ابتدا برای مناطق بیست‌گانه تهران و به صورت جداگانه در ۱۶ صفحه منتشر می‌شد. محمدرضا زائری از جمله نخستین سردبیران این ضمائم بود.
همشهری محله که در زمان انتشار خود توانست خبرنگاران بسیاری را تربیت کند، در ادامه به هر ۲۲ منطقه تهران گسترش یافت و تا سال گذشته نیز روی کیوسک می‌آمد، اما اواخر سال گذشته از حجم آن کاسته شد و همه مناطق در ضمیمه‌ای چهار صفحه‌ای و در قطع خود روزنامه منتشر می‌شدند. این در حالی است که از بهمن ۸۲ تا پایان سال ۹۶ همشهری محله در قامت نشریه‌ای باهویت که جلد، طراحی و گرافیک اختصاصی خودش را داشت همراه با روزنامه همشهری هر منطقه توزیع می‌شد، اما در شکل جدید که انتشار آن تا روز گذشته هم ادامه داشت مجموعه محله در چهار صفحه به صورت لایی روزنامه به چاپ می‌رسید.
مشخص نیست بعد از حاشیه‌های بسیاری که برای نشریات پرمخاطبی، چون همشهری جوان و همشهری داستان به وجود آمد و انتقاد‌هایی که از برون‌سپاری گروه مجلات همشهری به افراد کم‌تجربه و کم‌نام و نشان صورت گرفت، آیا ضمائم محلی نیز با حدود ۲۰۰ خبرنگار و نیروی اداری به همان سرنوشت جنجالی دچار می‌شوند یا همشهری قصد دارد بعد از فراموش شدن موضوع، این مجموعه را که صد‌ها خبرنگار حرفه‌ای و مدیر رسانه‌ای در آن تربیت شده بودند تعطیل یا با شکل فعلی (چهار صفحه لایی) منتشر کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار