کد خبر: 929314
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
مردی برای انتقام از سیلی خوردن بچه‌اش در مدرسه با همدستی یک از دوستانش وارد مدرسه شد و دو نفر از معلمان را با چاقو مجروح کرد.
مردی برای انتقام از سیلی خوردن بچه‌اش در مدرسه با همدستی یک از دوستانش وارد مدرسه شد و دو نفر از معلمان را با چاقو مجروح کرد.
محسن روحانی‌نیا، رئیس آموزش و پرورش ناحیه‌۲ مشهد به ایرنا گفت: یکی از دو مهاجمی که نهم‌مهر با سلاح سرد به معلمان یک مدرسه ابتدایی در این شهر حمله و آن‌ها را مجروح کرده‌بود دستگیر شد، اما همدست مهاجم متواری است.
وی ادامه داد: دو روز قبل هنگام تعویض نوبت‌کاری مدارس ساعت‌۱۲ ظهر دو نفر با چاقو و قمه وارد یک مدرسه ابتدایی در مشهد شدند و اقدام به کتک زدن یکی از معلمان کردند که با ورود یکی دیگر از معلمان برای خاتمه درگیری، وی را نیز مورد ضرب و جرح و حمله با ضربات چاقو قرار داده بودند.
روحانی‌نیا گفت: در این حادثه یکی از معلمان از ناحیه لب و فک دچار پارگی و شکستگی دندان و دیگری از ناحیه پیشانی با چاقو به شدت زخمی شد. وی در خصوص علت حادثه گفت: طبق بررسی‌های اولیه پیش از حادثه یکی از دانش‌آموزان بدون توجه به تذکر مداوم معلم اقدام به بر هم زدن نظم کلاس کرده بود که در نهایت با ضربه‌ای به صورتش از کلاس اخراج می‌شود. در پی این اتفاق ولی دانش‌آموز به همراه یکی از دوستانش با چاقو و قمه به مدرسه وارد شد و حادثه اتفاق می‌افتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار