کد خبر: 929120
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس از مجرمان و مخلان نظم و امنیت چند قدم جلوتر است، گفت: جرائم و مجرمان نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر شده‌اند و بنابراین پلیس باید به تجهیزات روز و نو مجهز شود هر چقدر مجرمان با ابزار پیچیده‌تر اقدام به جرم و جنایت کنند پلیس از آن‌ها جلوتر است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس از مجرمان و مخلان نظم و امنیت چند قدم جلوتر است، گفت: جرائم و مجرمان نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر شده‌اند و بنابراین پلیس باید به تجهیزات روز و نو مجهز شود هر چقدر مجرمان با ابزار پیچیده‌تر اقدام به جرم و جنایت کنند پلیس از آن‌ها جلوتر است.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین اشتری صبح دیروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی، ایمنی (ایپاس ۲۰۱۸) در جمع خبرنگاران درباره حوادث اخیر و حمله برخی افراد به کامیون‌ها در جاد‌های کشور گفت: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند در بین راه‌ها مانع حرکت کامیون‌ها و تانکر‌هایی می‌شوند که مایحتاج مردم را منتقل می‌کنند، بدانند که پلیس با اقتدار و قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند و کسانی که در جاده‌ها مانع راه مردم می‌شوند بدانند که حکم آن‌ها حکم سختی است.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این افراد را شناسایی کرده، برخی از آن‌ها را دستگیر کرده است و عده دیگر را نیز در روز‌های آتی دستگیر خواهد کرد. در حال حاضر نیز امنیت خوبی برقرار است و پلیس با اقتدار، امنیت را برقرار می‌کند.
سردار اشتری در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره فراخوان‌های صادر شده از سوی برخی گروه‌های ضد‌انقلاب برای اعتصاب و تحریک بازاریان و... ادامه داد: بازاریان عزیز همواره مدافع انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و این عزیزان به هیچ عنوان حاضر به ایجاد مشکل برای مردم و هموطنان خود نیستند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه در پیگیری‌های پلیس مشخص شد که اکثر این گروه‌ها در خارج از کشور هدایت شده و در فضای مجازی اقداماتی را انجام می‌دهند، گفت: با اقدامات پلیس برخی از این گروه‌ها شناسایی شده و آن‌ها که در داخل کشور بودند، دستگیر شدند که برخورد‌های لازم نیز با آن‌ها صورت گرفت.
سردار اشتری به حادثه تروریستی اهواز نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه مأموران پلیس دو نفر از این تروریست‌ها را به هلاکت رساندند. تعداد زیادی از مأموران و سربازان ما نیز اقدام به نجات شهروندان کردند که ما آن‌ها را شناسایی کرده و از آنان تقدیر کردیم.
فرمانده ناجا در پاسخ به سؤالی درباره برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی نیز گفت: پلیس یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و در این حوزه افراد متعددی را دستگیر کرده و به دستگاه قضایی تحویل داده است که امیدواریم با آن‌ها برخورد شود.
سردار اشتری درباره استفاده از تجهیزات نوین در مرز نیز گفت: از کارت‌کوپتر و پهپاد‌ها در مرز استفاده می‌کنیم و از این تجهیزات مدرن برای اشراف اطلاعاتی در گروه‌های تروریستی و مخلان نظم و امنیت بهره خواهیم برد.
به گفته فرمانده ناجا هر چند که پلیس همیشه از مجرمان چند قدم جلوتر است، اما جرائم و مجرمان نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر شده است بنابراین باید پلیس به تجهیزات روز و نو مجهز شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار