کد خبر: 928902
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست، از تشکیل ستاد مقابله با تحریم در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، نشست کمیته مدیریت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 8 مهرماه با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای این کمیته در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد.

میرمرادی در این جلسه با اشاره به شرایط اقتصادی موجود گفت: موضوعی که درباره دور جدید تحریم‌های آمریکا مطرح می‌شود اتفاق جدیدی نیست و عملآ بسیاری از تحریم‌های مورد نظر آمریکا انجام شده است و قرار نیست تغییر خاصی در آن‌ها رخ دهد.

وی افزود: تحریم‌های اعمال‌شده توسط آمریکا موضوع جدیدی نیست و این مسئله در دوران دفاع مقدس نیز تجربه شده است. تحریم‌ها امروز با توجه به تغییرات تکنولوژیکی و تغییرات به وجود آمده در زمینه اطلاع‌رسانی و شکل‌گیری فضاهای مجازی، تنها در بخش‌هایی از نظر شکلی با آن زمان متفاوت هستند اما از نظر محتوا مانند همان زمان دفاع مقدس هستند و ما نیز باید متناسب با تغییرات برای مقابله با این تحریم ها برنامه ریزی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با تحریم‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رویکرد اصلی این ستاد حفظ اقتدار نظام، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات به‌خصوص در حوزه درمان ایثارگران و ایجاد توازن و تعادل در مسائل اجرایی است تا با حفظ آرامش و اولویت بندی زمانی تخصیص منابع خدمات رسانی به ایثارگران را همانند گذشته انجام دهیم.

میرمرادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص فرآیند الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت‌ها در بنیاد گفت: همکاران ما در ادارات کل مختلف باید نیازهای خود را به سمت اجرایی شدن در فضای الکترونیکی ببرند و هر حوزه‌ای باید به تناسب کارهای خود در این زمینه فعال باشد. اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات در این مسیر امر مهمی است که باید به‌صورت ویژه‌ای به آن نگاه شود.

وی افزود: بنیاد در زمینه اجرای دولت الکترونیک از سازمان‌های پیشرو است و برای ادامه این روند نیاز به اصلاح برخی ساختارها و روندها احساس می‌شود. همچنین فرهنگ‌سازی و ایجاد گفتمان واحد سازمانی از دیگر شرط‌های حفظ این روند است.

در این جلسه شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال 1397 با محورهای مختلفی از جمله «اصلاح ساختار سازمانی»، «توسعه دولت الکترونیک»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «شفافیت و مدیریت مالی»، «بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای بهره‌وری»، «ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی» و «استقرار نظام مدیریت عملکرد» مورد بحث قرار گرفت و حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار