کد خبر: 928796
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تهیه کننده سریال «سنجرخان» از آغاز تولید این سریال در روز‌های آتی خبر داد.

جوان آنلاين: «حسین جلالی» تهیه کننده سریال «سنجرخان» که پیش‌تر قرار بود توسط ضیاء الدین دری ساخته شود، درباره تولید این سریال گفت: آقای لطیفی کارگردان قطعی این سریال است و این روزها مراحل پیش تولید را سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما یک کارگردان خیلی خوب مثل ضیاءالدین دری را از دست دادیم و قاعدتا در شرایط فعلی انتخاب هم برای ما و هم برای کسانی که در لیست پیشنهادی‌مان قرار دارند، دشوار است چراکه می‌خواهند ادامه مسیری را بروند که فیلم‌نامه‌اش را دری نوشته است.

این تهیه کننده افزود: سازمان صدا و سیما نیز شرایط خود را دارد و کسانی هم که ما به عنوان گزینه‌های پیشنهادی مطرح کردیم هر کدام به نوبه خود شرایطی دارند،‌ممکن است برخی مشغول کار دیگری باشند و برخی هم نه.

وی درباره اینه آیا حضور محمدحسین لطیفی برای کارگردانی این سریال پیشنهاد شما بود گفت: من کارمند سازمان هستم و پیشنهاد سازمان پیشنهاد من است و برعکس.

جلالی در ادامه با اشاره به بازیگران این سریال بیان داشت: هنوز بازیگران اصلی و همچنین بازیگر نقش نقش سنجر خان مشخص نشده است.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه هنوز زمان کلید خوردن این سریال قطعی نیست، بیان داشت: به این دلیل که می‌خواهیم فصل زمستان را در این سریال به تصویر بکشیم مجبوریم تا پایان امسال «سنجرخان» را در کردستان مقابل دوربین ببریم.

پیش از این ضیاالدین دری کارگردان و نویسنده سریال‌های کلاه پهلوی و کیف انگلیسی، متن‌های سریال «سنجرخان» را به طور کامل و در ۲۶ قسمت نوشته بود اما متاسفانه اجل به او مهلت نداد و تهیه کننده سریال را به کارگردان دیگری واگذار کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار